iade ile ilgili

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
iade ile ilgili
s.a arkadaslar bn N73 telefon aldım tlfon aldıgım günden beri arızalı telefon 36 gün oldu alınalı 2 gün iadesini istedik adamlar bişe yok die geri gitirdiler 15 gün orda kaldı ben tatildeydim geldim ewe telefon gene arızalı iadesi kabul olmamıs gene iadesini istedim gönderdim telefonu bu sefer teknik servise göndermişler iade ile ilgili bilgileriniz istiyorum cok sinirliyim acil yardımlarınızı bekleuyorum şimdiden cok teşekürler.

--------------- Ekleme ---------------

yanşıl anlaşılma olmadan söylim arkadaslar telefon 2 günlüktü gönderdim bqn 36 günü oluyor telefonun alınalı
 
Tüketici Haklarına başvur fazlasıyla veriyorlar paranı
 
    Konu Sahibi
30 günü geçtigi için iadesini almamalrı söz konusu olurmu?
 
tüketici koruma derneği yetkilleri ile görüş onlar sana gerekli açıklamayı yapacaklardır
 
farketmez 2 yıl içinde tamir edilmeyecek bir kusuru varsa telefonun fatura değerini ödüyorlar.
 
aga ben dede aynı sorun oldu şöyle bi olay var galiba garantiye gittimi o azami tamir süresini donduruyorlar bir de işgünü meselesi var sen teli aldığın yere git başka kimseye değil ilkten kibarca anlat paranı iste sonra baktın olacak gibi değil biraz tehdit felan et yalnızda gitme 2-3 adamla git bağırın çağırın şikayetçiyim diyin bu arada teknik servis raporunu oku ekranda ve arka tarafta çizikler var yani kullnılmış raporu verilmesse senin için çok iyi olur

--------------- Ekleme ---------------

Bu arada fatura iadesi değil de telini yüksek seviye kartal a gönder orda swap denilen anakart değiştrme işini yapıyorlar batarya ve kabı hariç telefonu dğeiştiriyorlar yani hangi ilde oturuyorsan bilmiyorum ama istanbuldaysan kartal kurumsal a git ordanda finlandiyaya yolluyolar galiba 30 gün felna bekliyosun yesyeni geliyo bu işlemin adıda swap engine deniliyor.

Beni telin radyo çalışmıyordu gittim izmite verdim yapamöadı dedi kartal a gidece oda yapamadı bu sefer avrupaya gitti orda telin anakartını değiştrimişler telin geldiğinde imei no su değişikti ve de turkcell kaçak telefon olarakgördü yurt dışından geldiği için sonra gittin teli faturasıyla açtırttık şu an sorunsuz çalışıyor
 

Nadir

Emekli Yönetici
zor işler yaa..
 

Mehmet

Emekli Yönetici
Adamı deli ederler
 
    Konu Sahibi
kardes öyle böyle dql ya adam iadesini istemek icin bile ist. gönderdiriyor ya gttim o kdr bagırdm sövmedigim kaldı tek adamlar deqstirmiyolar
 
Sende haklısın Kibarlıktan anlamıyorlar
 
    Konu Sahibi
bunlar 2 kurşluk para için böyle yapıyorlar cok büyük paralar icn ne yaparlar onu bilmyorm
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...