theyunus
Üye
Hukukcular lutfen yardim? (anlasmaliBosaNma)
Ayrılacağımız gün esim ve ailesi bana avukattan maddi manevi hic bir tazminat istemediğime nafaka istemediğime ve eşyalara varıncaya kadar hepsini tek tek yazdırdılar imzalattirdilar zorla,bir yıla yakın oldu ayrilali mahkemeler devam ediyor ama ben arkadaslar ben ne yapmalıyım dilekçe yazarak attığım imzadan vaz gecebilirmiyim öyle bı hakkım var mı, maddi manevi tazminat alabilirmiyim, nafaka talep edebilirmiyim, avukat tutmalimiyim, avukat tutarsam istedigim seyleri imza atmış olsamda alabilirmiyim kolumdaki altınları dahi aldılar elimde darp aldığıma dair rapor da var
Sizce ne yapmalıyız
Kız kardesimin böyle bir sorunu var elimiz kolumuz bağlı kaldı
Pek bir şey de anlamıyoruz
Acil cevaplarınızı bekliyoruZ
Sizce ne yapmalıyız
Kız kardesimin böyle bir sorunu var elimiz kolumuz bağlı kaldı
Pek bir şey de anlamıyoruz
Acil cevaplarınızı bekliyoruZ
