Hukukcular lutfen yardim? (anlasmaliBosaNma)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
theyunus

theyunus

Üye
    Konu Sahibi
Hukukcular lutfen yardim? (anlasmaliBosaNma)
Ayrılacağımız gün esim ve ailesi bana avukattan maddi manevi hic bir tazminat istemediğime nafaka istemediğime ve eşyalara varıncaya kadar hepsini tek tek yazdırdılar imzalattirdilar zorla,bir yıla yakın oldu ayrilali mahkemeler devam ediyor ama ben arkadaslar ben ne yapmalıyım dilekçe yazarak attığım imzadan vaz gecebilirmiyim öyle bı hakkım var mı, maddi manevi tazminat alabilirmiyim, nafaka talep edebilirmiyim, avukat tutmalimiyim, avukat tutarsam istedigim seyleri imza atmış olsamda alabilirmiyim kolumdaki altınları dahi aldılar elimde darp aldığıma dair rapor da var

Sizce ne yapmalıyız
Kız kardesimin böyle bir sorunu var elimiz kolumuz bağlı kaldı
Pek bir şey de anlamıyoruz
Acil cevaplarınızı bekliyoruZ
 


>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
cok iyi avukat lazim cok iyi olmasi lazim senin anlattigin olayin benzerini yasayanlar kadin haklariyla ilgili bir birimdende ek destek alman lazim madursun cunku avrupa insan haklarinida sokman lazim araya en azin ya toplu para yada aylik bi nakit baglama durumu var
 
theyunus

theyunus

Üye
    Konu Sahibi
cok iyi avukat lazim cok iyi olmasi lazim senin anlattigin olayin benzerini yasayanlar kadin haklariyla ilgili bir birimdende ek destek alman lazim madursun cunku avrupa insan haklarinida sokman lazim araya en azin ya toplu para yada aylik bi nakit baglama durumu var

Sabah hemen kardesile görüşeyim
Yalnız
Kardesimde bende çalışmıyoruz
Babamda emekli maasi
Nasil olacak
Cok para ister sanırım
 
Lord Of The Red

Lord Of The Red

Üye
kac yıllık evlıler, cocuk var mı ve bosanma sebeplerı nedır?
 
juristokrat

juristokrat

Üye
Avukat değilim öğrenciyim henüz ama bence 3 ihtimal var ortada.
1-imza ettiğiniz o değerli eşyaları vs geri alamazsınsz.çünkü korkutma zorlama ile de olsa anlaşma var ortada ve iptal için gerekli olan 1 yıllık sürede dolmuş görünüyor anlatımınıza göre.

2-imza ettiğiniz anlaşma şayet anlaşmalı boşanma çerçevesindeki anlaşmalı boşanmaya dair metinse bu anlaşma hakimin onayı olmadan gecerlillık kazanmaz ve attığınız imzanın bir önemi kalmaz ve payınzı alırsınız.
3-anlaşma kişilik haklarinza aykırıdır ve hükümsüzdür,geçersizdir.yine payınzı alırsınız.
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
Sabah hemen kardesile görüşeyim
Yalnız
Kardesimde bende çalışmıyoruz
Babamda emekli maasi
Nasil olacak
Cok para ister sanırım

şöyle bi durum var mesela avukatla anlasiyosun dava sonunda tazminatin %20sine anlasiyosun kazanirsaniz %20 avukat alir kazanamazsa almaz ama diyorum bak ekstradan avrupa insan haklarinida sok kadin madur kadinlarla ilgilenen dernekler falan oluyo onlara danis
 
Emrgncy

Emrgncy

Üye
imza yı zorla attırdıklarını belirten bir dilekçeyi mahkemeye sunması halinde anlaşma iptal olur.. Zaten şu an tüm yasalar kadınlardan yana kafanızı yormayın, Ama dilekçeyi gecikmeden dosyaya eklettirin, Bu zamana kadar niye beklenildiği sorulursa zaten imzayı zorla attırdıklarını o sebeple karşı taraftan korktuğunu ve söyleyemediğini belirtsin..
 
juristokrat

juristokrat

Üye
avrupa insan hakları mahkemesi yolu her davaya yok ayrıca özel şartları vs var bence çok fazla zihin bulandirmayın.
 
theyunus

theyunus

Üye
    Konu Sahibi
kac yıllık evlıler, cocuk var mı ve bosanma sebeplerı nedır?

Cocuk yok 1.5 yıl evli kaldılar
Babasının tokat atması üzerine
Ve eşinin de sahip çıkmaması ve oturup o olayı izlemesinin ardından
Ayrılmaya karar verdi
Daha bir sürü sıkıntı oldu
Yani ailesi ve eşi sebep oldu bu yuvanin yıkılmasına
1.5 yıl sabretti ama nafile
Baktı huylu huyunu terketmiyor
 
>Pessimistic.

>Pessimistic.

Üye
Cocuk yok 1.5 yıl evli kaldılar
Babasının tokat atması üzerine
Ve eşinin de sahip çıkmaması ve oturup o olayı izlemesinin ardından
Ayrılmaya karar verdi
Daha bir sürü sıkıntı oldu
Yani ailesi ve eşi sebep oldu bu yuvanin yıkılmasına
1.5 yıl sabretti ama nafile
Baktı huylu huyunu terketmiyor

sende onlarin evini basina yikmadin he kardesin o muameleyi gorunce sende birsey yapmadiysan daha ne igrasiyon yasamana gerek yok yazik kiza
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
2K
Doğuş Pertez
Doğuş Pertez
Cevap
0
Görüntüleme
1K
Doğuş Pertez
greenmile
Cevap
1
Görüntüleme
402
spy ghost


Üst Alt