Huawei'nin çok fazla pazarı yok sanırım. İleride takas yapmaya veya satmaya çalıştığın zaman iyi bir fiyattan veremezsin.
Ancak Nokia'nın ölüsü bile her zaman para eder.
Model ve yazılımda Samsung büyük hamleler yaparak öne geçmiş olabilir ama 2.el piyasasında Nokia'yı geçen yok hala