Huawei x5 c7 takas teklifi edildi :S

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

qwerty1266

Üye
    Konu Sahibi
Huawei x5 c7 takas teklifi edildi :S
Sizce Takas Etmeli miyim ? Telefonumun sorunları olduğunu belirtmeme rağmen takasta diretiyor arkadaşım sizce ne yapmalıyım ?
 


Del Rey

Del Rey

Üye
Adam telefonunun sorunları olduğunu belirtmene rağmen takas istiyorsa verme. Zaten C7 Huawei Ideos X5'ten daha iyi bir telefon.
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Etme deli misin C7 kat kat iyi bi telefon huawei neymiş htc olsa neyse
 
Artles

Artles

Üye
Belle geliyor sakın etme.
 

qwerty1266

Üye
    Konu Sahibi
Teşekkürler yardımlarınız için zaten vazgeçtim bir düşündükten sonra aklıma takılmıştı gene de bir sorayım dedim .:tşk:
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Vazgeç tabi
 
PriZm

PriZm

Üye
x5 iyidir ama c7 ile kıyaslanmaz o kadarda değil:D
 
forbidden5

forbidden5

Üye
soruyu görünce bile güldüm :D
 
DenizhaNq

DenizhaNq

Üye
deminden beri bakıyorum o kadar da kötü değilmiş x5 .s huawei diye mi kötü ??
 
bulutsuzgece

bulutsuzgece

Üye
deminden beri bakıyorum o kadar da kötü değilmiş x5 .s huawei diye mi kötü ??

Huawei'nin çok fazla pazarı yok sanırım. İleride takas yapmaya veya satmaya çalıştığın zaman iyi bir fiyattan veremezsin.
Ancak Nokia'nın ölüsü bile her zaman para eder.
Model ve yazılımda Samsung büyük hamleler yaparak öne geçmiş olabilir ama 2.el piyasasında Nokia'yı geçen yok hala :D
 
HakaN-06

HakaN-06

Üye
illa ideos x5 alcam diyosan c7yi satıp parasıyla sıfırını alabilirsin, 2.el ideosa değmez.
 

Lenneth

Üye
C7 900 liradan, Ideos ise 600 liradan satılıyor. Sizin zararınıza olur.
 
Quaresma53

Quaresma53

Üye
huwei ne la :s hiç bulşma
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Bulaşmadı allahtan c7 verilir mi hiç bea
 
uribaju

uribaju

Üye
cin telefonu bozar durumunu c7 daha iyi o telefondan sakin verme
 
S.E.C.R.E.T

S.E.C.R.E.T

Üye
Telefonu garantiye ver bozulduyse eşek gibi yapmalılar kullanıcı hatası değilse
 
pRime.

pRime.

Üye
C7 iyi telefon, takas etmek gibi bir yanlış yapma derim.
 
cyber

cyber

Üye
x5 de fm radyo bile yokken c7 de fm verici var
 
emreipekci

emreipekci

Üye
Huawei'nin çok fazla pazarı yok sanırım. İleride takas yapmaya veya satmaya çalıştığın zaman iyi bir fiyattan veremezsin.
Ancak Nokia'nın ölüsü bile her zaman para eder.
Model ve yazılımda Samsung büyük hamleler yaparak öne geçmiş olabilir ama 2.el piyasasında Nokia'yı geçen yok hala :D

adam haklı beyler :ehe

----------Eklendi @ 14:43:57 ---------- Yazıldı @ 14:41:14 ----------

c7 de tereddütün varsa bile en kötüsünden telefoncuya satsan 550 veriyo aklında bulunsun. :good:
 
FolloFush

FolloFush

Üye
Huawei Daha Hızlı C7'ye Göre Ama İlerde Satarım Diyorsan Takas Et Zaten Symbian Artık Ölsün Ya :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt