Huawei Mate S Avrupa’da Ön Siparişe Sunuldu

Sponsorlu Bağlantılar

Buğra

Buğra

Admin
    Konu Sahibi
Huawei Mate S Avrupa’da Ön Siparişe Sunuldu
700$ civarı fiyat var vay be!

Huawei’nin yeni amiral gemi phablet modeli Mate S’in ön siparişleri Avrupa’nın önde gelen pazarlarında başladı.


Akıllıtelefon pazarının Çin merkezli temsilcisi Huawei, Almanya’nın Berlin şehrinde düzenlenen IFA tüketici elektroniği fuarında yeni amiral gemi akıllı telefonu Mate S’in resmi duyurusunu yapmıştı. Bir çok kullanıcının merakla beklediği Mate S. Avrupa’da ön siparişle satışa sunuldu.

Huawei Mate S akıllı telefon Force Touch özelliği ile resmi olarak duyuruldu


Huawei, Avrupa ülkeleri için firmanın kendi online mağazası üzerinden Mate S için satın alma imkanı sunuyor. Huawei Mate S için ön sipariş verilebilecek ülkeler ise Belçika, Fransa, Almanya, İtalya, Hollanda, Portekiz, İspanya, İsviçre, İngiltere şeklinde sıralanıyor.

Gümüş ve Şampanyarenk seçenekleri ile sunulan Huawei Mate S’in İngiltere fiyatı 469£, Euro bölgesi fiyatı ise 649€ olarak belirlenirken, İsviçre fiyatı ise 649 İsviçre Frangı olarak açıklandı. Ön siparişle devam ederken telefonların dağıtımına ise 4-5 hafta sonra başlanacağı belirtiliyor.

Huawei Mate S, 5.5 inç büyüklüğünde 1080p Full HD AMOLED dokunmatik ekran, 13MP optik görüntü sabitleme ve Dual led flaşlı arka kamera ve 8MP ön kameraya sahip. Mate S’in hafıza özellikleri arasında ise microSD kart ile arttırılabilir 32GB dahili depolama alanı ve 3GB sistem belleği bulunuyor. Arka yüzünde parmak izi okuma sensörü bulunan Mate S, 2.700mAh bataryadan güç alıyor. Kalbinde Huawei tarafından geliştirilen Kirin 935 yonga seti bulunan Mate S, 2.2ghz hızında çalışan Octa Core işlemciye sahip.

Huawei Mate S, Android 5.1.1 Lolipop sürümü altında Emotion 3.1 arayüzü ile geliyor.

http://www.maxicep.com/cep-telefonlari/huawei-mate-s-avrupada-on-siparise-sunuldu-h206605.html
 


El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Biraz pahalı ama çok şık cihaz.
 
Rygebin

Rygebin

Üye
Çok şık ve tasarımı müthiş :ehe
 
Buğra

Buğra

Admin
    Konu Sahibi
Bence fazla pahalı :hmmm
 
El~PisToLeRo

El~PisToLeRo

Üye
Ön sipariş olduğundandır diye umuyorum.Yoksa fiyatı 2.500 hatta üzeri olabilir.
 
  • Beğen
Tepkiler: Buğra
Buğra

Buğra

Admin
    Konu Sahibi
Ön sipariş olduğundandır diye umuyorum.Yoksa fiyatı 2.500 hatta üzeri olabilir.
samsung gibi pek ucuzlayan cihazlar satmıyor huawei

örnek ascend g7 ilk çıktığı zamanla şuan arasında fark yok nerdeyse hala 999 lira
 


Üst Alt