Huawei 2012 mali tablosunu açıkladı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Türk-X

Türk-X

Üye
    Konu Sahibi
Huawei 2012 mali tablosunu açıkladı
Çin merkezli akıllı cep telefonu üreticisi Huawei, 2012 yılına ait mali sonuçlarını açıkladı. Geride bıraktığımız yılda 220.2 milyar yuan gelir elde eden şirket, bu rakam üzerinden 15.4 milyar yuan kâr elde etmiş oldu.2011 yılıyla kıyaslandığında gelirlerde ve kârda artış yaşandığı görülürken, bu artışın Huawei için tatmin edici olmadığı belirtiliyor. Şirketin kurucusu Ren Zhengfei’nin kızı Cathy Meng, konuyla ilgili olarak akıllı telefondağılımının çok düşük olduğunu ve büyüme için büyük bir alan olduğunu söylüyor.Ascend Mate ve Ascend D2 gibi modellerle CES 2013 fuarında karşımıza çıkan Çin’li şirketin bu cihazları uygun fiyatlarla piyasaya sürecek olması kuşkusuz büyük bir avantaj sağlayacak. Önümüzdeki ay düzenlenecek olanMobil Dünya Kongresinde sekiz çekirdekli yongasını tanıtacak olan Huawei için 2013 yılı bir önceki yıla göre daha başarılı geçecek gibi görünüyor.



Kaynak: Maxicep
 


Samet.25

artış olması bile mucize bence bunlarda yaptıkları iş hep cakma işler marketteki launcherleri telefona gömüm satıyolar
 
Kerim.

Kerim.

Üye
Huawei iyi ya
 
PriZm

PriZm

Üye
artış olması bile mucize bence bunlarda yaptıkları iş hep cakma işler marketteki launcherleri telefona gömüm satıyolar
Huawei telefonlarında MiUI arayüzünün modifiyeli halini bulunduruyor.Bilgilendireyim.



Unutmadan,Miui Xiaomi şirketinin telefonlarında kullandığı arayüzdür.(Örn.Mi-2)Ve Custom Rom olarak bilinir.
 

Samet.25


Huawei telefonlarında MiUI arayüzünün modifiyeli halini bulunduruyor.Bilgilendireyim.



Unutmadan,Miui Xiaomi şirketinin telefonlarında kullandığı arayüzdür.(Örn.Mi-2)Ve Custom Rom olarak bilinir.

Netten baktimlarimda spb shel 3d var qq da var
 

Samet.25

Demek istedigim mesela ben launcher yaptim sen telefon yaptin aldin benim yapip markette paylastigim launcheri telefonunda kullandin bu arayuzu senmi yapmis olursun cakma mi kullanmis olursun soyledigim o
 
PriZm

PriZm

Üye
Demek istedigim mesela ben launcher yaptim sen telefon yaptin aldin benim yapip markette paylastigim launcheri telefonunda kullandin bu arayuzu senmi yapmis olursun cakma mi kullanmis olursun soyledigim o
Evet ama bu bir telefonun kalitesini etkilemez.istersen istediğin arayüzü yüklersin.


Huawei zaten kendisini fazlasıyla kanıtlamış bir firma.sadece telefon sektörüne yeni girdiği için bilinmiyor.

Vodafone,Türkcell,Avea vs hepsinin altyapısını Huawei sağlıyor.aynı zamanda modem vs de üretiyor.

ve şimdi de telefon sektörüne "bomba" gibi girdi.hemde fazlasıyla uygun fiyatlarla.
 
Amaru Shady

Amaru Shady

Üye
şaşırmadım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt