Türk-X
Üye
Huawei 2012 mali tablosunu açıkladı
Çin merkezli akıllı cep telefonu üreticisi Huawei, 2012 yılına ait mali sonuçlarını açıkladı. Geride bıraktığımız yılda 220.2 milyar yuan gelir elde eden şirket, bu rakam üzerinden 15.4 milyar yuan kâr elde etmiş oldu.2011 yılıyla kıyaslandığında gelirlerde ve kârda artış yaşandığı görülürken, bu artışın Huawei için tatmin edici olmadığı belirtiliyor. Şirketin kurucusu Ren Zhengfei’nin kızı Cathy Meng, konuyla ilgili olarak akıllı telefondağılımının çok düşük olduğunu ve büyüme için büyük bir alan olduğunu söylüyor.Ascend Mate ve Ascend D2 gibi modellerle CES 2013 fuarında karşımıza çıkan Çin’li şirketin bu cihazları uygun fiyatlarla piyasaya sürecek olması kuşkusuz büyük bir avantaj sağlayacak. Önümüzdeki ay düzenlenecek olanMobil Dünya Kongresinde sekiz çekirdekli yongasını tanıtacak olan Huawei için 2013 yılı bir önceki yıla göre daha başarılı geçecek gibi görünüyor.
Kaynak: Maxicep
Kaynak: Maxicep
