Telefon Tavsiyesi Html5 puanlarınız

Samsung Galaxy Ace2
Android 4.1.2

Kendi tarayicisi ile;
434+3 puan

Opera Mobile 12.10
406+12
 

aleranol

Üye
    Konu Sahibi
Bir süredir girmiyorum çok ilginç puanlar var gerçekten.
 
mozilla firefox 19.0 galaxy wonder 2.3.6 skor 399+10
 

aleranol

Üye
    Konu Sahibi
Firefox iyiymiş.
 
lumia 920 Explorer 10 puanım 320 (ama neyi kanıtlamaya çalıştığını anlamadım "Arkadaşlar katılım neden az anlamadım. Madem her konuyu herşeyi biliyorsunuz gelim internette gercekten ne kadar iyiymiş telefonlarınız. Atip tutanlari göremiyorum hadi buraya lütfen"bunu derken anladığım kadarıyla bu Bi browser testi.

- - - Eklendi - - -

fandroid olduğun çok belli
 

aleranol

Üye
    Konu Sahibi

Dostum komiksin ben not2 kullanıyorum ama en az bunun kadar l920 ip5 ve diger telefonlara da ilgim ve bilgim var. C7 ve not2 için basit rom/cwm denemelerim oldu. Bana fan dersen alinirim. Ben onu sadexe fanlar için yazmıştım. Geçerliliği kalmadı
 

Yigit315

Üye
Galaxy s3 mini orj tarayıcı : 434+ 3
Chrome mobil : 417
 

ziya000

Üye
n97 mini opera mobile ile 350 puan aldi
 

Kerim.

Üye
492'yi geçen yok dimi?
 

aleranol

Üye
    Konu Sahibi
hala yok. demekki tarayicilarda içerik desteği çok değil
 
Kod:
[B]Aşağıda belirtilmiş hatalardan biri oluştu[/B]


[LIST]
[*]Henüz site içerisinde aktiflik sağlamamış üye olduğunuz için, link paylaşımı yapamazsınız. 
Mesajınızdan, URL bağlantılarını sildikten sonra tekrar sorunsuzca gönderebilirsiniz. 

Sitemizde belli bir aktiflik sağladıktan sonra, link yazım izniniz açılacaktır. Bu sistemin amacı, reklam amaçlı siteye üye olanların önüne geçmektir. 
Anlayısınız için tesekur ederiz.
[/LIST]

Şu nalet olası sorun yüzünden foto ekleyemedim arkadaşlar aktiflik miş .d abicim nasıl yapcaz bu aktifliği .d

S3 mini Rootlu 4.1.2

Android browser 434 puan aldı
chrome version 18 ile 390 puan aldı
chrome version 25 ile 413 puan aldı
demekki neymiş en iyi tarayıcı android browser
opera dolphin uc browser ı falan dener atarım buraya ok.
 

aleranol

Üye
    Konu Sahibi


La 500 tam puanın dibinde neredeyse nasıl içerik desteği yok

kusura bakma giremedim. bence tarayıcılarda birtek dolphin iyi. önem veriyor adamlar. diğerleri o kadar değil 498 nerede 400 felan nerede. diğerlerinde güvenlik vs. eksikler de var.


- - - Eklendi - - -


dolphin iyi. senin cihazda akıcı da olur hem
 

Kerim.

Üye
Stock tarayici en iyisi
 

PME 4L

Üye


Baidu browser 1.2 t5 motorlu