Htc wildfire mı nokia c5 03 mü

  • 28 Nisan 2011
  • 3197 Okunma
  • 22 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. Evet beyler . Android hakkında çekincelerim var uygulama yükleme olarak , nokia da uygulamalar ovi mağazada daha bol ve çeşitli gibi geldi bana . Android e program yükleyememekten korkuyorum . Bütçem de 500 ile 700 lira arası . Ne tavsiye edersiniz
     


    Yazan: nowars1903
  2. android markette 150.000 den fazla oyun program varken nokia nın symbia nın da 25.000 program var coguda beş para etmez , yani kısacası symbian andorıidin yanında oyun ve program fakiri kalır
    wildfire tavsiye ederim , c5-03 ün ekranı rezistif , kasasında catlama sorunu var
     
  3. nokia androide geçesiye kadar nokia alınmaz kardeşim android piyasayı herkesin elinden kaptı artık devir android devri..
     
  4. günümüzün en büyük işletim sistemini symbian işletim sistemi ile, kapasitif ekranı rezistif ekran ile, ve de htc'i nokia ile karşılaştırıyorsan uykunu alamamışsındır git biraz uyu :d:
     
  5. htc yi a dan z ye inceledim tek sorunu ekran çözünürlüğü düşük biraz alınabilir güzel telefon ...
     
  6. htc bence de iyi ama android e uygulama yüklemede sorun var diyorlar . Android marketten türkiye de uygulama indirilmiyor tarzında şeyler söyleniyor aydınlatırsanız sevinirim .
     
  7. c5-03 sadece 1 kez kullan. Arşimet gibi sokakta çığlık ata ata iade etmeye koşarsın.
     
  8. o eskiden di android market türkiye için acıldı artık , teknosa da wildfire ye bakarsan android market yüklü yazıyo üzerinde :oke:
     
  9. Bak Ben C5-03 Kullanıyorum. Netten Video Fln İzlenmiyor, Bir Zamanlar Skyfire İle İzleniyordu Benim Aldığımda Symbian Desteği Kaldırılmıştı. Ama Ekran Çözünürlüğü Düşükmüş HTC NiN Ama OlsuN. Bence HTC Al... :oke:
     
  10. ekran çözünürlüğü sorun yaratır mı sizce ?
     
  11. aynen.:oke:
     
  12. çözünürlük düşük biraz ama sorun olur mu sence ?
     
  13. Bi Sorun Olmaz... :oke:
     
  14. htcnin kullandığı arayüz için bile alınır bu tlf...fiyat olarakta en iyi fiyatı HTC Wildfire sitesinde bulabilirsin..araştırdım en işyi fiyat bu..birtanede biz alacaz arkadaşa..kafanı nokia falan karıştırmasın htc ayrı bir branşta yarışıyor
     
  15. htc wildfire ı aldım herkese yardımı için ayrı ayrı teşekkür ederim
     
  16. HayırLı oLsuN GüLe GüLe KullaN... :)
     
  17. kusura bakma yazını görmedim :D hayırlı olsun güle güle kullan iyi seçim yaptın :):oke:
     
  18. en doğru seçim kardeşim :) hayırlı olsun :oke:
     
  19. htc al kardeşim düşünme bile bu kadar yorumu boşuna yazmaz kimse herkes yardım ediyor sana ekran düşük olsun sorun olmaz sana bi zararı gelmez ama şimdilik nokiadan uzak durmanı tavsiye ederim

    ----------Eklendi @ 23:31:04 ---------- Yazıldı @ 23:29:20 ----------

    hayırlı olsun kardeşim doğru kararı vermişin mesajı biraz geç göndermişim ama sorun olmaz sanırım :)
     
  20. htc ile nokia yı karşılaştırmak yanlış ..htc donanımsal olarakta sekment olarakta çok üst sınıf pda ...nokıa 10 senedir aynı telefonları kabını değiştirip değiştirip duruyor bide sybian diye kullandığı
    rezalet bir işletim sistemi kullanıyor sen tutmuşsun htc ile karşılaştırıyon...............
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
26/09/2018 - 11:27