htc touch 2 hafıza kartı sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

ceyhunyy

Üye
    Konu Sahibi
htc touch 2 hafıza kartı sorunu
arkadaşlar merhaba htc touch2 aldım ama telefon acıldıktan belırlı bır sure sonra hafıza kartını gormuyor acaba sorun hafıza kartın da mı dedım degıstırdım ama yıne aynı, hafıza kartını fat32 olarak bıcımlendırdım yıne bız cozum olmadı sorun ne olabılır acaba?
 
  • Beğen
Tepkiler: murat606060


eserhad

Üye
arkadaşım sanırım vodafone kullanıyorsun. aynı sorun bendede vardı, tek yapman gereken 3G yi kapatmak. vodafonu ara kapatsınlar.

yine olmazsa aşağıdaki yolu izleyip HSDPA nın yanında ki tiki kaldır.

başlat - settings - bağlantılar - Gelişmiş Ağ
 

ceyhunyy

Üye
    Konu Sahibi
evet vodafone kullanıyorum tesekkurler kardes bı deneyeceğim
 

enes05

Üye
3g den kaynaklanan bi sorun 3g kapattırıldıgında sorun ortadan kalkıyor sadece vodfone için mi geçerli bilmiyorum ama bendede aynı sorun vardı 3g kapattırdım sorun ortadan kalktı ...
 
61semih

61semih

Üye
turkcellde oyle bır sorun yok arkadaslar
 

eserhad

Üye
malesef vodafone da var bu sorun. Ancak bu çakışma telefonlamı ilgili yoksa bu telefonda ki turkcell rom yüzünden mi bilmiyorum. Orjinal rom yükleyen ve vodafone sim kullanan birilerine danışmak lazım.
 
boxer_2828

boxer_2828

Üye
kardeşim bende p3300 artemıs var htc nın iğrenç bişey ya
bı program atıyorum hafıza kitlenıo doluyo hatta hafıza kartına kuurmama rağmen bence kurtul o makıneden sınır hastası olmadan
 

yason52

Üye
Ben de avrupa rom kurulu ama aynı problemleri ben de yaşıyorum, hatta durup dururken kulaklık da çalışmaz oluyor düzelmesi için kapatıp açmak gerekiyor. 3g kapatıldığında sorun kesin çözülüyor mu?
 

yason52

Üye
kendim denedim,vodafone 3g yi kapatınca sorun ortadan kalkıyor.
 

fadanur

Üye


burdan rom u indirip kurun..
bizzat denedim. hicbir sorun kalmadi..
3G yide aktif ettim..
süper oldu telefon..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular



Üst Alt