HTC Sensation XL hakkında bilgi lazım

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

jonesy.krycek

Üye
    Konu Sahibi
HTC Sensation XL hakkında bilgi lazım
HTC Sensation XL almayı düşünüyorum ama telefonu çok iyi tanımıyorum, kullananlardan veya yeteri bilgi sahibi olanlardan artıları ve eksilerini öğrenebilir miyim?

Ayrıca;

XE hafıza olarak kısıtlı ama çift çekirdekli XL almam durumunda performans sıkıntısı çekermiyim?

XL ye ice cream sandwich gelecek mi?
 
enaa_881

enaa_881

Üye
kardeş performans konusunda bi sıkıntı çekeceğini sanmıyorum
artıları beats audio ses sistemine sahip olması (XE'de de var), hafızasının 16 gb olması ama hafızası daha fazla arttırılamıyo
XE hd video çekerken XL hd çekiyo, ekran boyutlarını biliyosun zaten
bunlar haricinde çok bi farkları yok
yüksek ihtimal ICS güncellemesi gelecektir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt