HTC Sensation XL veya XE

Sponsorlu Bağlantılar

uAi

Üye
    Konu Sahibi
HTC Sensation XL veya XE
Htc sensation xl veya xe den birini almayı düşünüyorum hangisini tavsiye edersiniz .
 


Matthe

Matthe

Üye
XE iyidir :)
 
fk555897

fk555897

Üye
XE daha iyi. XL'nin tek artısı 4.7" ekrana sahip olması. Diğer bütün özelliklerde Xe iyi.
 

yumyjikk2

Üye
Xl nin batarya kapasitesi kücük(1500mah) ama ekranı büyük,xe nin ekranı kücük batarya kapasitesi büyük(1750mah),hepsiburadadan alırsan xl nin yanında orjinal beats audio kulaklık veriyorlar ve fiyatı 1000 tlye indi.Haberin olsun
 

Benzer Konular



Üst Alt