___kaptan___
Üye
-
Konu Sahibi
-
Konuyu HTC kısmına açtım ama bakan olmadı buradan yardımlarınızı bekliyorum...
Selamın aleyküm kardeşler, hali hazırda 5 yıldır
aralıksız Nokia kullanıcısıyım, ve artık Yeşil
Robot'un yani Android'in tadına bakmak
istiyorum..
Şöyle ki; Yeni çıkan oyun ios'ta var android'de var bize yine yokdemekten bıktım O yüzden, artık android bi cihaz düşünüyorum..
Peki cihazı ne için kullanacaksın diyen kardeşler
için söylüyorum;
1- 7x24 internetten çıkmam aylık standart 4GB
bitiririm.
2- Oyun konusu ki olmazsa olmazlarımdandır,
oyun konusunda grafik olayı iyi olmalı,
3- Mesaj çok ama çok yazarım internetten dolayı
mesajı çok yazarım,
4- Hafıza seçeneği alabildiğinde geniş olmalı ki
telefonu çok zorlayan bir yapım vardır..
5- Kamerası 8 mp olsa iyi olur, ön kamera olmalı
İşte böyle, HTC Sensation'u şöyle 5 dk bi genel
baktım güzel bi cihaz kullanan arkadaşlar önerir
mi acaba?
HTC Sensation XE & HTC Sensation XL HTC'nin bu 3 cihazı arasında yukarıda belirttiğim
kullanım amaçlarıma uygun hangisini önerirsiniz?
Şimdiden yorum ve önerileriniz için teşekkürler....
tek işlemcilide olsa XL modeli XE den daha performanslı bir model.Konuyu HTC kısmına açtım ama bakan olmadı buradan yardımlarınızı bekliyorum...
Selamın aleyküm kardeşler, hali hazırda 5 yıldır
aralıksız Nokia kullanıcısıyım, ve artık Yeşil
Robot'un yani Android'in tadına bakmak
istiyorum..
Şöyle ki; Yeni çıkan oyun ios'ta var android'de var bize yine yokdemekten bıktım O yüzden, artık android bi cihaz düşünüyorum..
Peki cihazı ne için kullanacaksın diyen kardeşler
için söylüyorum;
1- 7x24 internetten çıkmam aylık standart 4GB
bitiririm.
2- Oyun konusu ki olmazsa olmazlarımdandır,
oyun konusunda grafik olayı iyi olmalı,
3- Mesaj çok ama çok yazarım internetten dolayı
mesajı çok yazarım,
4- Hafıza seçeneği alabildiğinde geniş olmalı ki
telefonu çok zorlayan bir yapım vardır..
5- Kamerası 8 mp olsa iyi olur, ön kamera olmalı
İşte böyle, HTC Sensation'u şöyle 5 dk bi genel
baktım güzel bi cihaz kullanan arkadaşlar önerir
mi acaba?
HTC Sensation XE & HTC Sensation XL HTC'nin bu 3 cihazı arasında yukarıda belirttiğim
kullanım amaçlarıma uygun hangisini önerirsiniz?
Şimdiden yorum ve önerileriniz için teşekkürler....
One S daha iyi ama tek eksiği Micro SD kart desteği yok.Mesela bu özellik benim gibi çok fazla hafızaya gerek duyan biri için caydırıcı bir özellik ama senin için pek önemli olmayabilir.Birbirlerine -pardon One S'in üstünlüklerine- burdan bakabilirsin ;
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
One S'in hafızası 32 GB'dı galiba ve arttırılamıyor.
Hmm aslında bende öyle bi özellikten dolayı vazgeçebilirim ama 32GB yeter yetmezse OTG desteği var ise bi şekilde hallolur yaniama dediğim özelliklerdeki gibi geniş ekran-oyun için ideal gpu-Ekran boyutu-kamera özellikleri istediğim gibiyse HTC One S neden olmasın yani
HTC alacaksın ama cidden XL ile s2 karşılaştırılamaz..Onun yerine XE modeline bakmalısın.bende HTC Sensation XL üzerine araştırma yapıyordum ama anlaşılan herkes bana s2 tavsite ettis2 olmasada samsung dediler one x htcde alınacak en iyi model anlaşılan
One S alacaksın ama S3 mü S4 mü modelini alacaksın bunu araştır bence..XL niye soruyorsun anlamadım..Tek çekirdek bir telefon senin için ne derece yeterli olur ki seni geçtim Android için..Ben s2 öneririm..Qualcomm yerine Cortex A-9
HTC alacaksan bende sana One x almanı tavsiye ederim,Ama ben yerinde olsam şarz durumundan dolayı S3 alırdım
bence samsung s3 al htc den ınan daha ıyı derım ıkısınıde kullanmıs bırı olarak dıyorumkı mantıklı dusunelım sarzı dıyosun ınternete takılıyosun oyunda ıstıyceksın ee bunun ıcın ıslemcı ve hız onemlı sarzıda onemlı htc ıle ınternete gır bence 1 gunu burak 6 saat dayanamazsın sarzı sorun s3 bence cok ıyı cıhaz kullandıgım ıcın bılıyorum hemde buyuk ınternet ıcın oldukca ıyı olur sarz ıcın zaten s3 bıde 4 cekırdek
bence samsung s3 al htc den ınan daha ıyı derım ıkısınıde kullanmıs bırı olarak dıyorumkı mantıklı dusunelım sarzı dıyosun ınternete takılıyosun oyunda ıstıyceksın ee bunun ıcın ıslemcı ve hız onemlı sarzıda onemlı htc ıle ınternete gır bence 1 gunu burak 6 saat dayanamazsın sarzı sorun s3 bence cok ıyı cıhaz kullandıgım ıcın bılıyorum hemde buyuk ınternet ıcın oldukca ıyı olur sarz ıcın zaten s3 bıde 4 cekırdek
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?