osmankamara
Üye
htc hd2 ekran sorunu;
arkadaşlar bende 13.03.2010 tarihinde htc hd2 li kervanına katıldım.1 ay 9 gün kullandıktan sonra birdenbire dokunmatik ekran arızalandı.ama nasıl arıza bakıldığında bir problem yok saat sayfa sayfa atlıyor görüntü var aranıyor ve ancak son numarayı arayabiliyorum bu şekilde telefonu kvk ya götürdüm.bır üst makam olan kartala gonderdiler kozyatağından ve kvk nın sayfasından baktığımda altta olan mesajı verıyor.
Tipi/Kodu HTC 8585 ( HD 2 - LEO)/ 8585
ONARIM BİLGİLERİ
Garanti Durumu Garanti Dahili
Alınan Parça 1xMMC YOK-
1xPİL-(9438)
1xPİL KAPAĞI-
Müşteri Şikayeti VER KAYBI BİLGİSİ VERİLDİ. DOKUNMATİK EKRAN ÇALIŞMIYOR
IMEI/Değişim Değişim Tarihi
Emanet Cihaz Teslim Tarihi Geri Alma Tarihi
Yüksek Seviye 111-TS Kartal Kurumsal Kayıt Tarihi 4/22/2010 14:46:15
Servis Durumu İşlem Görüyor - Parça Bekliyor
Arıza DOKUNMATİK EKRAN ÇALIŞMIYOR
Tamir Tamir Merkezine Gönderme
Parça değişimi
Parça değişimi
Değişen Parça Chassis Pre-Assy,Black,Stainless Steel
Sub-Assy to 82H,AU LCM,HTC,HTClogo,w/o camera,hole,WINTEKTW,HTC LAM,Leo
Swap HAYIR Yeni IMEI
Fatura Bilgisi 0 TL
TESLİMAT BİLGİLERİ
Teslim Alan
Teslim Eden
Teslim Tarihi
benım sızlere bilhassa arızalı ve 30 gunde kvk tarafından tamir edılen htc hd2 li arkadaşlara yöneltiyorum.
hertürlu arızada aynı parçamı değişiyor.
kvk dan telefonun yenisini talep ettim mümkün olmadığını söylüyorlar.
ayrıca tamir gören telefonlardan ne kadar hayır gelir eskisi gibi olur mu:..
okadar para verdik okadar itina gosteriyoruz sakınan göze çöp batar derler başımıza geldi
acayip sıkıntılıyım
arkadaşlar lutfen akıl verin değişen parçası olan htc li arkadaşlar kullanımda bır fark varmı ...
şimdiden teşekkürler....
Tipi/Kodu HTC 8585 ( HD 2 - LEO)/ 8585
ONARIM BİLGİLERİ
Garanti Durumu Garanti Dahili
Alınan Parça 1xMMC YOK-
1xPİL-(9438)
1xPİL KAPAĞI-
Müşteri Şikayeti VER KAYBI BİLGİSİ VERİLDİ. DOKUNMATİK EKRAN ÇALIŞMIYOR
IMEI/Değişim Değişim Tarihi
Emanet Cihaz Teslim Tarihi Geri Alma Tarihi
Yüksek Seviye 111-TS Kartal Kurumsal Kayıt Tarihi 4/22/2010 14:46:15
Servis Durumu İşlem Görüyor - Parça Bekliyor
Arıza DOKUNMATİK EKRAN ÇALIŞMIYOR
Tamir Tamir Merkezine Gönderme
Parça değişimi
Parça değişimi
Değişen Parça Chassis Pre-Assy,Black,Stainless Steel
Sub-Assy to 82H,AU LCM,HTC,HTClogo,w/o camera,hole,WINTEKTW,HTC LAM,Leo
Swap HAYIR Yeni IMEI
Fatura Bilgisi 0 TL
TESLİMAT BİLGİLERİ
Teslim Alan
Teslim Eden
Teslim Tarihi
benım sızlere bilhassa arızalı ve 30 gunde kvk tarafından tamir edılen htc hd2 li arkadaşlara yöneltiyorum.
hertürlu arızada aynı parçamı değişiyor.
kvk dan telefonun yenisini talep ettim mümkün olmadığını söylüyorlar.
ayrıca tamir gören telefonlardan ne kadar hayır gelir eskisi gibi olur mu:..
okadar para verdik okadar itina gosteriyoruz sakınan göze çöp batar derler başımıza geldi
acayip sıkıntılıyım
arkadaşlar lutfen akıl verin değişen parçası olan htc li arkadaşlar kullanımda bır fark varmı ...
şimdiden teşekkürler....