Htc Hd2: ABD Sürümü Daha İyi Donatıldı

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Fatih[Sag0]HiphoP

Fatih[Sag0]HiphoP

Üye
    Konu Sahibi
Htc Hd2: ABD Sürümü Daha İyi Donatıldı

HTC'nin Amerikan web sitesine bakılırsa yakında Birleşik Devletlerde de çıkacak olan HTC HD2 (Leo) de Avrupa sürümü ile eşdeğer olmayacak. Cihazın ABD sürümünde birkaç donanım artısı söz konusu.

Sitede belirtilenlere göre cihazın dâhili belleği 512 MB yerine 1 GB olacak, RAM miktar ise 128 MB'tan 576 MB'ya yükseltilecek. Sadece bu da değil. ABD piyasasındaki tüketiciler cihazla beraber verilecek olan 16 GB microSD bellek kartı için de sevinebilir. Hâlbuki Avrupa sürümünde sadece 2 GB bellek kartı veriliyor.

Avrupa'ya Windows Mobile 7 yok mu?
Ayrıca HD2'nin sadece Amerikan sürümünün Windows Mobile 7'ye terfi imkânı sunacağına dair yoğun bir dedikodu fırtınası mevcut. (Kaynak: Chip.com.tr) 02.02.2010 04:06
 


Aziz™

Aziz™

Üye
çifte standart ha:hmmm
 

mehmet6318

Üye
almayı düşünüyordum vazgeçtim samsung hd alacağım hiç olmasada çifte standart yok
 
Adilx05

Adilx05

Üye
DEğişik bi İcat...
 

husmenx

Üye
Amerikan sürümünde rom problemi var sanırım...bi arkadaş almıştı türkçe rom bulup yükleyemedi...standart romlar uymuyor makinaya ..yani tamamen ayrı bi makine yapmışlar..donanımlar normalden büyük uymuyor rom..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt