htc desire x canlı duvar kağıdı hakkında

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
jatvalca

jatvalca

Üye
    Konu Sahibi
htc desire x canlı duvar kağıdı hakkında
merhaba arkadaşlar
androidde ve htc de yeniyim.
htc nin yeni çıkan telefonu desire x aldım hatta telefon almadan önce giitim androidli bir tablet aldım sırf etütü olsun diye ama yinede çok aramam çok uğraşmama rağmen şu canlı duvar kağıdını bir türlü yapamadım tablette çıkarken telefonda çıkmıyor
değerli yardımlarınız için şimdiden teşekkürler
 


Mobilator

Mobilator

Emekli Yönetici
Ayarlar>Kişiselleştir menüsünde duvar kağıdı sekmesi olması lazım, bu bölüme bir bakar mısınız?
 
n000k

n000k

Üye
bende desire x aldom.. canlı duvar kağıtları o bölümde çıkmıyor.. misal veriyorum.. bir tane canlı duvar kağıdını kurduktan sonra arkadan kurulanlarıda onun içinde gösteriyor.. misal gravity pro kurdum arkadan infinity shadow kurdum.. menüde gravity pro gözükür sadece ona tıklayınca 2 tane live wallpaper gözüküyor.. gravity ve infinty.. bunlar sadece örnekti.. anlatmak istediğim wallaperlar bu şekilde gözüküyor desire x içinde.. anlamadım gitti nedendir..

- - - Eklendi - - -

androidte yeniyiz :) yavaş yavaş öğreniyoruz..
 
jatvalca

jatvalca

Üye
    Konu Sahibi
bende desire x aldom.. canlı duvar kağıtları o bölümde çıkmıyor.. misal veriyorum.. bir tane canlı duvar kağıdını kurduktan sonra arkadan kurulanlarıda onun içinde gösteriyor.. misal gravity pro kurdum arkadan infinity shadow kurdum.. menüde gravity pro gözükür sadece ona tıklayınca 2 tane live wallpaper gözüküyor.. gravity ve infinty.. bunlar sadece örnekti.. anlatmak istediğim wallaperlar bu şekilde gözüküyor desire x içinde.. anlamadım gitti nedendir..
- - - Eklendi - - -

androidte yeniyiz :) yavaş yavaş öğreniyoruz..

evet öylede oluyor yada es dosya yöneticisiyle uygulamalar bölümündende seçebiliyorsun bugün keşfettim bende
neyse değerli yardımın için teşekkürler kardeşim
 
n000k

n000k

Üye
önemli değil abi ne demek. bişey bilyosam, bildiğimi paylaşmaya çalışırım.. nasıl, memnun musun telden? açıkçası ben çok beğendim ama bu rami fazla kullanmasına bir türlü alışamadım :)
 
jatvalca

jatvalca

Üye
    Konu Sahibi
nokia c6 kullanıyordum bundan önce şimdi kendime daha önce aklın neredeydi diyorum
rami görev yöneticisinden düşürebilirsin ben memnunum
 
n000k

n000k

Üye
Evet hatırlıyorum :). Valla öyle abi desire güzel tel.bende görev yoneticisinden dusuruyorum.neysem güle güle kullanmak dileğiyle :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
517
DarkredBlue61
Cevap
2
Görüntüleme
539
Cevap
0
Görüntüleme
786


Üst Alt