bende zamanında öyle çok düşündüm oyun moyun açısından, ama param azdı 2 tane bursluluk paramla aldım oda 600tl fln tutuyordu babam üstüne eklemedi çünkü pahalısıda bozuluyormuş ucuzuda (işte biraz kafa eski hoş gördüm yani küçükken en teknolojik şeyleri tahtadan araba olan bir nesildi sonuçta ), eğer pram olsaydı psp vita almış eski telefonumada devam ediyor (N81) olacaktım.. Yani oyun içinse benim kişisel tercihimdir ya iphone (arkadaşlarımda var androidteki en ağır oyundan en hafifine kadar tık demeden açıyor bildiğiniz gibi) ya psp vitadır...
gelirsek htc desire hd ye bence nasıl nokiada symbianın önü kapalıysa, androittede tek çekirdeklerin önü kapalı gibi, ama şu mevcut oyunları rahat oynatır videolara göre