htc butterfly avrupada olmayacak

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
htc butterfly avrupada olmayacak
Evet arkadaşlar ilk olarak herkese hayırlı günler.kötü haber Avrupa da bu cihazı bekleyenler için işte haber ve dünyanın ilk HD ekranlı telefonu Butterfly'ın Avrupa'daki ön siparişlerinin iptal edildiği ortaya çıktı. Gerekçe iste telefonun Avrupa pazarına sürülmeyeceği.

Geçtiğimiz gün paylaştığımız haberle Kasım ayında maddi durumunu biraz düzelttiği ve cirosunu arttırdığını gördüğümüz HTC, özellikle yeni Windows Phone 8 modelleriyle bir çıkış yakalamış gibi.

Japonya için geçtiğimiz ay duyurulan HD ekranlı J Butterfly, ABD için DroidDNA ve HTC Deluxe modelleriyle ciddi bir atak yapan firma, HTC Butterfly'ı da global olarak duyurmaya karar vermişti. Fakat görünene göre bu karardan Avrupa kıtası için döndü.

HD çözünürlüğünde 5 inçlik Butterfly ve Droid DNA modelleri Expansys üzerinden ön siparişe açılmıştı fakat bu siparişler iptal edildi.



Expansys tarafından ön sipariş veren müşterilere gönderilen mail ile ortaya çıkan duruma göre HTC, Butterfly modelini Avrupa pazarına sunmaktan vazgeçti. Mailde de bu bilgiye yer veriliyor. Yollanan bu mailden sonra ön sipariş sayfası da kaldırıldı.

HTC'nin bu kararı oldukça ilginç olarak yorumlanıyor. Hala ürünün Avrupa'da satılmayacağına ilişkin resmi bir açıklama yok fakat henüz hiç bir firma HD ekranlı telefonunu piyasaya sunmamışken, HTC elindeki bu fırsatı harcıyor gibi gözüküyor.

Belki de HTC, Avrupa için daha başka bir cihaz getirmeyi düşünüyor fakat global pazarda tek bir model ile çıkmaması, firmanın hem güncelleme olarak hem de tek bir popüler isim yaratma konusunda elini büküyor
kendilerince haklı olabilirler
 

Uruloki

Üye
Htc nin deluxe diye bir modeli yok ve madem avrupaya sunmayacaklardi niye uluslararasi versiyonu çıkardılar
 
Açıkcası mobil cihazların bu şekilde kıta kısıtlamalarına anlam veremiyorum, sanki ayrımcılık yapılıyor gibi, Örn X cihazı Korede adeta kusursuz bir cihaz olarak satışa sunuluyor, ama avrupa vb kıta konumlarında cihazı kırpılarak gönderiliyor, anlamsız bence
 
    Konu Sahibi

çok haklısın kardeşim
 


çok haklısın kardeşim

Mesela Güney Kore kökenli Samsung'un bir cihazı ya S3 yada Note2 de böyle bir durum vardı yanılmıyorsam, galiba RAM'den ve bir iki özellik kırpılmıştı yani, ama bu kırpmalar ve de kısıtlamalar kendi gelirlerine darbe vuruyor bence
 
    Konu Sahibi

s3te kısıtlama vardı.not2yi bilmiyorum ama kesin vardır.aynı olay iphonedede vardı
 


s3te kısıtlama vardı.not2yi bilmiyorum ama kesin vardır.aynı olay iphonedede vardı

işte buna karşıyım ben İphone'u küçüklüğünde ve de fiyatında dolayı sevmedim ama onda da kısıtlamalar olmuştu özellikle İOS 6 sürümünde adeta Türkiyede İOS 6 bomboş vaziyette geldi yani ama ABD'deki gibi özelliklerle gelse alınmayacak cihaz değil yani, gerçekten kınıyorum firmaları bu vb kısıtlamalardan ötürü tekrardan haber için
 
    Konu Sahibi

bende karşıyım haklısın kardeşim ben teşekkür ederim
 

kanada ile aramizda fark var s3 de
 

Bazıları Operatör anlaşmaları yüzünden oluyor

Haklısın ama
 
yok abi böyle ayrımcılığın cıvkı çıktı yani en çok telefon kullanan ülkelerden biriyiz ancak karşılığını alamıyoruz
 
yok abi böyle ayrımcılığın cıvkı çıktı yani en çok telefon kullanan ülkelerden biriyiz ancak karşılığını alamıyoruz

aynen öyle kardeş aynen öyle cihaz tanıtılıyor bir seviniyoz havalara uçuyoz ardından şu şu kıtalara kırpılıp kalcak diyince keyfimiz kaçıyor
 
dedim ki başka cihazla uğraşmıyım l920 ve ya i5 alana kadar belki htc butterfly çıkar dedim ancak bunu duyunca şimdi sinir oldum
 
dedim ki başka cihazla uğraşmıyım l920 ve ya i5 alana kadar belki htc butterfly çıkar dedim ancak bunu duyunca şimdi sinir oldum

bu kırpılma olayına en iyi örneği İOS 6'yı gösterebiliriz bi konu açılmıştı türkiyede neredeyse İOS 6'nın hiç bir özelliğini kullanamayacağız yani gıcık edici bir durum
 
nasıl lumia için iş görür mü kaptan
 
işte bu kötü olmuş ya bu cihazı bekliyordum doğubankta yalan oldu almak daha zorlaştı..:/
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...