L-LumieRe
Üye
A8 işlemciyi 2.2 de çalıştırmak overlock değil. tam performans çalıştırmaktır.
bunun için pc yi şarja takıp pil modunu performansa almanız yeterli..
yazıdığı üzere 1.9 da çalışması batarya üzerinden çalışırken kullanılıyor.
ayrıca belirtilen 1.3ghz ise işlemci yük altında değilken beklediği taban base hızıdır
@mami944
bunun için pc yi şarja takıp pil modunu performansa almanız yeterli..
yazıdığı üzere 1.9 da çalışması batarya üzerinden çalışırken kullanılıyor.
ayrıca belirtilen 1.3ghz ise işlemci yük altında değilken beklediği taban base hızıdır

@mami944
