HOFELE Design Audi SR8

Sponsorlu Bağlantılar

x-scarface

x-scarface

Üye
    Konu Sahibi
HOFELE Design Audi SR8
[h=2]HOFELE Design adlı ünlü Audi modifiye markasının Audi'ye ince bir mesajı var: "Sen yapmazsan, ben bizzat kendi ellerimle yaparım!"[/h]
HOFELE’den bir milat: Audi SR8 karşınızda!
Arabalar… Erkeğin dilinden en iyi anlayan icatlar. Hepimizin hayatta belirlediği öncelikleri vardır. Arabanız sizin için değerliyse, fedakarlık eder, paranıza kıyar ve Audi alırsınız. Eğer arabanız sizin için çok değerliyse, paranıza kıyar ve Audi’nin S modelleri arasından tercih yaparsınız. Eğer akşam iş dönüşünde eve vardığınızda, sokak veya garaj yerine arabanızı odanıza çıkartmak geliyorsa içinizden, RS meraklısısınız demektir. Şimdiyse, çok daha sıradışı bir durum ile karşı karşıyayız: Bir SR modeli!

Yıllardır Audi, Volkswagen, Porsche ve Mercedes-Benz kullanıcılarını son derece memnun eden çalışmalar gerçekleştiren HOFELE Design, aynı zamanda Jaguar, Bentley, Land Rover gibi oldukça lüks İngiliz markalarına da sihirli dokunuşlar yapıyor. HOFELE’nin bugün ele alacağımız çalışması ise Audi üzerine…

2012’de gerçekleştirilen Cenevre Otomobil Fuarı’nda Almanya’nın en ünlü modifiyecilerinden HOFELE Design’ın araba severlere sunduğu görsel şölen haline gelen Audi SR8, RS8 modeline hasret kalmış olan Audi, A8 ve S8 takipçilerinin yüreğine su serpti. Kuralları hiçe sayarak deyim yerindeyse “yasadışı” ancak bir o kadarda şahane bir model üreten HOFELE, S8’in üzerine son derece şık bir paket montajlıyor.
Aslına bakarsanız Audi tutkunları, bu “yasadışı” işlere pek alışık ve düşkünler. Hatırlayacağınız gibi, Audi’nin müşteri istek ve ricalarını dinlemeyerek sedan bir Audi B5 RS4 çıkarmadığı dönemlerde, sedan Audi A4 sahipleri kendi imkanları ile araçlarını modifiye etmiş ve ortaya “Kanun Dışı Audi B5 RS4 Sedan” modellerini çıkartmışlardı. Ön yüzü, Audi tarafından orjinal olarak üretilen B5 RS4 Avant’ın ön yüzü ile aynı olan ancak arka görünüşünde normal RS modellerininkine benzer değişikliklere gidilen “Yasadışı RS4 Sedan” araçlarına ait özel forum siteleri bile bulunuyor!

Araç üzerinde bulunan modifiyelere Audi RS5’ten ilham alınarak tasarlanmış olan yeni bir ön tampon ile başlayabiliriz. Arka tamponun altında bulunan difüzör ise tıpkı diğer RS modellerinin difüzörlerine benzer şekilde üretilmiş. Her iki yanda iki adet olmak üzere toplam dört adet egozst çıkışına sahip arka dizayna, bagajın üstüne monteli kanadı da ekliyoruz. HOFELE Design, jant boyutu ve seçimi açısından 20’den 22 inçe kadar birçok seçenek sunuyor. Araç, normal S8 modellerine göre 40mm yere basılmış bir konumda bulunuyor. 4.2 litrelik V8 FSI motorun 372 beygirlik gücü ise 390 beygire yükselirken 4.2 TDI CR modeli de 350’den 390 beygire terfi ediyor. Devasa aracın tork gücü ise 900 Nm gibi müthiş bir rakam…

Kısaca özetlemek gerekirse, Audi modifiyecilerinin, istekleri dikkate alınmadığı takdirde kendi çözümlerini kendilerinin ürettiğini rahatlıkla söyleyebiliriz! İnsanlar sizden yıllarca bir RS8 modeli beklesinler, ve siz onları umursamayın. Öyleyse onlar da size bir SR8 modeli sunacaklardır, hem de RS8’i aratmayacak güzellikte!

 


Üst Alt