Hiç Hayalet Gördünüz Mü?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ibonline

ibonline

Üye
    Konu Sahibi
Hiç Hayalet Gördünüz Mü?
Evet arkadaşlar hiç hayalet gördünüzmü
inanmazsanız videoya bir bakın

 


enigma

enigma

Üye
izledim ve gerçekten şaşırdım böyle bişeyin olmadığına inanıyordum.
 
pskolojik maynağ

pskolojik maynağ

Üye
kardeş ölüyorduk yaaa son ses açdık ses az geliyor heralde diye üstümüz başımız şalgam oldu bu kötülüğünü unutmam
 
ibonline

ibonline

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(pskolojik maynağ &#064; Feb 27 2006, 01&#58;20 AM) [post=287124]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
kardeş ölüyorduk yaaa son ses açdık ses az geliyor heralde diye üstümüz başımız şalgam oldu bu kötülüğünü unutmam
[/b][/quote]

aacayip bişey değilmi
 
pskolojik maynağ

pskolojik maynağ

Üye
arkadaşlarada söylim bi çok güzel o atmosfer harbiden verilmiş yani
 
darkred

darkred

Üye
ibo abi bu numarayı bana yedirdin ya valla helal olsun sanaa
 
iceboy

iceboy

Üye
Hic gormedim ama bunu izledikten sonra beni gorenler, hayalet gormuse donerler heralde&#33;&#33;&#33;&#33;
 

S1FR3K1R1C1

Üye


Emeğine Sağlık İbocan...
 

Nicolas_Anelka

Üye
gerçekten ilginç ne ses var onda yaaa
 

yucelkandis

Üye
resmen tırstım o ne sesmiş öyle ya....
 
Caine

Caine

Üye
yaw hacı bu numaralar bayatladı artık başka yeni şeyler bul korkanlar hala var demek yıllardır sitelerde dolanıyorrr ama gördüğüm kadarıyla görmeyen arkadaşlar varmış bende ilk kez gördüğümöde rengim beyazlamıştı
 

requiemksk

Üye
offf basıma agrilar girdi yaaaaa ibo allah iyiligini versin,tansiyonum düstü beee.. bana bisey olursa senden bilirim ibo ona gore
 

tofy

Üye
ayyyy bu nee böyle ibonline
korktum ben ama yaaa
o dişler neydi öyle siyahlı
 
ibonline

ibonline

Üye
    Konu Sahibi
<div class='quotetop'>(tofy &#064; Feb 28 2006, 01&#58;05 AM) [post=287656]Quoted post[/post]</div><div class='quotemain'>
ayyyy bu nee böyle ibonline
korktum ben ama yaaa
o dişler neydi öyle siyahlı
[/b][/quote]
dün cvp vermeyince korkudan bayıldığını zannettim cok şükür bişeyin yokmuş azıcık korkmuşsun
 
enigma

enigma

Üye
olayı çaktırmamaya çalışmıştım
daha önce izlediğim için korkmaya fırsatım olmadı
ama dün gece masa üstüne videoyu indirdim birde ismini &#39;&#39;gerçek hayalet görüntüsü&#39;&#39; yaptım millet sabah merak etmiş açmış dükkana geldiğimde herkes bembeyazdı. mutlu oldum yaaa:) saol hocam
 
EaSy_As_LiFe

EaSy_As_LiFe

Üye
Hayır o değil bi yerden kötü kokular geliyor...benden miş O NE YAAA
 
crazy_amigo06

crazy_amigo06

Üye
yawwwwww abi naptın yaaaaaaaa gece saat 2.00 ben yarın nasıl kalkıp işe gitcem kalbim nasıl atıyo bende ciddi bişe sandım
 

jöly

Üye
sayende hayalet de gördük ibonline böyle bişey çıkacağını tahmin etmiştim
 

kırizantem

Üye
şimdi ben gece su içmeye nasıl kalkıcam yaa
 
FrontmaN

FrontmaN

Üye
Allahtan gündüz bakmısız.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
2
Görüntüleme
187
PALA.
SymPsion
Cevap
24
Görüntüleme
627
SymPsion
TARİHÇİ
Cevap
0
Görüntüleme
74
TARİHÇİ
Cevap
8
Görüntüleme
519
DarkredBlue61


Üst Alt