Herşey tamam tek eksik .. (:

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
Herşey tamam tek eksik .. (:
Merhabalar.
Dün v5 çıktığını öğrendim ( yen ihaberim oldu da )
Gayet başarılı bir şekilde v5 dosyalarını navifirm programıyla indirdim.
Daha sonra forumda onaylanmış hackli dosya indirdim ve orijinal dosyayla değiştirdim.
Sonra anlatıldığı gibi jaf programıyla yine başarılı bir şekilde yükledim.
Herşey hazır yani. Şuan elimde hackli 5800 Blue tutuyorum . ( sanırım sözde )
Şimdi herşey kullanıma hazır ama problemlerim şunlar:

1.Telefon içinden cihazgüncellemelerini açtım. Hala v40 gözüküyor. Ama yüklendiğine kesinlikle eminim.
2. Eğer yükleyemediysem sorun ne olabilir.
3. Yüklendiyse telefonum nasılsa hackli, sertifiklandırdımda ama program yükleyemiyorum. Bunun nedeni nedir.?


Bu üç soruma cevap bekliyorum.
şimdiden teşekkürler
 
bidaha dene programda hata alıyomusun bak bakalım hacı illa hackli yüklemene gerekyok ki v 51 bi yığın şey yükledim ben msn hariç
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...