HERKES Bİ BURAYAA BAKSINN NOLUR!!!

  • 3 Ağustos 2014
  • 831 Okunma
  • 31 Cevap

  1. ARKADAŞLAR NOKİA 500'E 4 TANA GİRİŞ EKRANI KOYABİLİYORUZ BUNU ARTTIRMAK İÇİN BİR PROGRAM VARMIDIR ARKADAŞLAR ACIL YARDIM EDİN :(
     


    Yazan: hsynarol123
  2. Herkez diye bir kelime yok.
    Türkçeyi düzgün yaz
     
    Samsung ile gönderdi
  3. Pardon aceleyle yazdığım için öyle yazdım
     
  4. Türkçemizde -yi ve benzeri kelimeler kesme işareti konularak yazılır ve cümlenin sonuna nokta koyulur.
     
    B.A.R.O.N bunu beğendi.
  5. Tartışmayı keselim herkesin hatası olabilir normal bişey bilmemek ayıp değil öğrenmemek ayıp demişler hem.
     
  6. İki kişi konuşurken üçüncüye ne düşer biliyorsun değil mi ?
     
    Samsung ile gönderdi
    aLoNeAnqe bunu beğendi.
  7. Yardım edicekmisiz etmicekmisiz ya etmiyosanız cevap yazmayın. !
     
  8. Mobil cihaz ile gönderdi
  9. hmmm o kötü olmuş ama yinede saol :)
     
  10. Yapım eki alan sözcüklere kesme işareti konulmaz.
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    aLoNeAnqe ve Invoke bunu beğendi.
  11. Moderatörümüz de olmasa kimse adama yardım etmeyecekmiş :D. Arkadaşa yardım edin arkadaşlar konuyu kirletmeye luzüm yok.
     
    asigsasi bunu beğendi.
  12. Mobil cihaz ile gönderdi
    asigsasi ve Otroligt bunu beğendi.
  13. Mobil cihaz ile gönderdi
    achambo bunu beğendi.
  14. :) ya abi bi açık bulcan illa:ehe[DOUBLEPOST=1407189885,1407189746][/DOUBLEPOST]GUİTAR ROCK TOUR 2 HD bulamıyom ya telefona yükleyesim geldi
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    asigsasi bunu beğendi.
  15. kayahan ın üst konusunda var diye biliyorum bi bak bakalım :)
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    Otroligt ve achambo bunu beğendi.
  16. linkten inmiyodu başka sitede buldum
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
    asigsasi bunu beğendi.
  17. elimde link var hangi oyunu istersen söyle atarız :)
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  18. asigsasi cok saol 6 tane oldu nokia 500 :D
     
    asigsasi bunu beğendi.
  19. rica ederim :)
     
    Mobil cihaz ile gönderdi
  20. bişey daha sorucam pil yüzdesi rengini nasıl değiştirim bi bilgin varmı forumda bulamadım :))
     

Hızlı Cevapla

Taslak kaydedildi Taslak silindi
Yüklüyor...
17/12/2018 - 15:15