Bluetoooth
Üye
Hayatımda İlk Defa Yarışma Kazandım
Hayatım boyunca gerek okul olsun gerek maxicep olsun hiçbir yarışma kazanamamıştım. Fakat ilde bir yarışma yapılıyordu. Öğretmenim beni sormadan kayıt etmiş. Zaten sorsaydı da kabul ederdim. Yarışma kitap okuma yarışması. 6 kitap okunacaktı ama sonradan bir tanesi iptal edildi. Amaçları yarışmacıların genel kültürü genişletmek. Bende kitapları çok hızlı bir şekilde okuyabildiğim için hemen bitirdim ve kazanarak 2. Oldum. 2 tane birinci olduğu için beni 3. Saydılar. Bütün okullardaki 3 kişi seçilecek. Onlar tekrar yarışacak. Tekrar yarışıldığında ilk 8e girenlere para ödülü var. Ayriyetten okullarında ilk 3e girenlere(bu benim
) 40 tllik kitap seti verilecek. Salı günü tekrar yarışıcalağı için o güne kadar giremeyeceğim kitapları tekrar okumam gerekecek simdiden özür dilerim 
) 40 tllik kitap seti verilecek. Salı günü tekrar yarışıcalağı için o güne kadar giremeyeceğim kitapları tekrar okumam gerekecek simdiden özür dilerim 




