Dediğiniz gibi bir müddet beklicem.Almışken gerçekten beğenerek kullabileceğim telefon almak istediğimden konu açtım.İos işletim sistemi gerçekten piramitin en üst noktasında yanlız bırakın androidi içim ios a dahi ısınmıyor.Hiç nokia N9 tavsiyesi gelmemiş o yüzden lumia 920 yi bekleme kararı aldım.Fiyatı önemli değil,yeterki internette gezinirken seri geziyim birde düzgün uygulamaları olsun bana yeterli gelir.Telefonda oyun oynamıyorum yada müzik dinlemiyorum.Açıkcası lumia konusunda sabırsızlanmaya başladım
Çoğunluk iphone 5 der diye düşünmüştüm ama objektif yorumlarda bulunmuşsunuz.Teşekkürlerimi sunuyorum. Valla kardeşim lumia 920yı beklemekle çok doğru edersin.valla Bende n9almayı düşünüyordum ama 920yı görünce 5ay sonrada gelse onu alacağım inşallah sende onu bekle derim hatırlatayım aldığım zaman sana tekrar yazacağım inşallah sende ondan alırsın hadi iyi geceler[/SIZE][/COLOR]