hangisi almalıyım lütfen yardımcı olun

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
van_helsing7677

van_helsing7677

Üye
    Konu Sahibi
hangisi almalıyım lütfen yardımcı olun




arkadaşlar bu iki üründen birini almak istiyorum ama android telefonlarından fazla anlamıyorum bu yüzden anlayan arkadaşlardan yardım istiyorum hangisini alayım yada başka bit telefon önerecek olan yardım etsin :)
 


berkcombil

Üye
İkisinide alma bence.LG güncelleme yönünden çok zayıf ayrıca cihazın donanımı o kadar da yüksek değil(Tek albenisi 3D ama o da nasıl bilmiyorum).Samsung ise Amerikan modeli ve onun da güncellenme işi yaş.Ayrıca fiyatı da çok pahalı.
 
  • Beğen
Tepkiler: van_helsing7677
fullwar

fullwar

Üye
LG'yi tavsiye ederim fakat aralarındaki fiyat uçurum. Bütçene göre değerlendir derim. 1000 liraya çıkabiliyorsan başka alternatifleride var. Galaxy S'te fena alet değildir.
 
  • Beğen
Tepkiler: van_helsing7677
van_helsing7677

van_helsing7677

Üye
    Konu Sahibi
teşekkürler arkadaşlar peki galaxy s2 bunlardan iyimidir?
 
fullwar

fullwar

Üye
teşekkürler arkadaşlar peki galaxy s2 bunlardan iyimidir?

Sadece youtube'ta yapılan testleri izlersen yeterli olur. Şu an 1 numara. :oke:

Edit: CPU testlerinde Galaxy Nexus daha iyi. Fakat Grafik testlerinde S2 fark atıyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: van_helsing7677
WebStyle

WebStyle

Üye
Zaten cep telefonu lideri şu an için benim bildiğim kadarı ile gs2. bu cihazıda inceleyin derim..
 
  • Beğen
Tepkiler: van_helsing7677
MezraL123

MezraL123

Üye
İkisi arasında dersen optimus 3d. Ayrıca ıcs güncellemesi alıcak. Donanımı fazlasıyla yeterli ayrıca çift kanallı belleğe sahip bi telefon. Ama imkanınız varsa galaxy s2 alın derim. Pişman olmazsınız..
 
  • Beğen
Tepkiler: van_helsing7677
william75

william75

Üye
Bence de Glaxy S2 ya da Optimus 3D. şu an için eksiği güncellme gelmemesi fakat 2012'de gelir diye düşünüyorum.
 
  • Beğen
Tepkiler: van_helsing7677
y n s c n

y n s c n

Üye
Sanırım bu 2.konu.. benim tavsiyem Optimus 3D.
 
  • Beğen
Tepkiler: van_helsing7677
ozan2020

ozan2020

Üye
galaxy s 2 on numara :):)
 
  • Beğen
Tepkiler: van_helsing7677
van_helsing7677

van_helsing7677

Üye
    Konu Sahibi
yorumlarınız için teşekkür ederim arkadaşalar, paramı biriktirip galaxy s2 alayım :)
 
MezraL123

MezraL123

Üye
Güzel seçim.. :good:
 
AggressivePsycho

AggressivePsycho

Üye
ikisi arasındaysa optimus 3d fakat galaxy s 2 veya ideox x5 te alabilirsin onlarda güzeldir. ideos x5 uygun fiyatta iyi performans gösterir 600tl birşey galaxy s 2 ise 1.5 milyar civarları :)
 
myth_1905

myth_1905

Üye
Galaxy s ıı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
518
DarkredBlue61
Cevap
1
Görüntüleme
929
Faruk KATI
maskedboy
Cevap
27
Görüntüleme
2K
cortex47


Üst Alt