Hangi SüperKahraman olmak isterdın ???

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Silinen Üye 776553

Silinen Üye 776553

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Hangi SüperKahraman olmak isterdın ???
Evet arkadaşlar hangi süper kahraman olmak isterdiniz ve neyi değiştirmek isterdiniz :naughty:
 


zaza

zaza

Üye
kendim olmayı tercih ederim :D
 
mangdaşire

mangdaşire

Üye
avatarımdan da anlaşıldıgı gibi subzero olmak isterdim.ama yumurtadan çıka çıka ben çıktım :D.
 
zaza

zaza

Üye
zazaman kötülerin düşmanı iyilerin dostu :ehe

kötülerle uğraşmak zordur çünkü kötüler kazanmak için her türlü hileye baş vururlar öyle filmlerde gördüğünüz gibi her zaman iyiler kazanmaz aslında her zaman kötüler kazanır.
 
Silinen Üye 776553

Silinen Üye 776553

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi


kötülerle uğraşmak zordur çünkü kötüler kazanmak için her türlü hileye baş vururlar öyle filmlerde gördüğünüz gibi her zaman iyiler kazanmaz aslında her zaman kötüler kazanır.
Aslında tüm kötüleri içinde bir iyilik yatar:hmmm
 
Silinen Üye 776553

Silinen Üye 776553

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Behzat Ç :D:D::ehe:ehe
 
maxirabit

maxirabit

Üye
Anadol:D
 
  • Beğen
Tepkiler: zaza
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt