Bende Fly-ying F003 var Yani çakma İphone 3gs Ama bu kadar süper bir telefon daha görmedim çinli tlf lar arasından tek sorunu
Mesela Bolt Browserla youtube giriyorum video yükleniyo tam acılacak telefon kendini resetliyor
İlk gördüğümde Ne kadar heyecanlandiğimi bilemezsiniz
ifhone4 cakma birebir gibi gorunsede cok fark var bircok programi calistirmiyor... sadece java destekli programlarini calistiriyor oda hepsini degil... illa cakma alcam dersen ozaman iphone 4 al enazindan cakmalarin icinde en iyisi diyebiliriz tv destegi cift simkar ozelligi bile var ))) ( orjinalinde yok )
çin malı ıphone 3 sağlamdır düşerse kolay kolay parçalanmaz bizzat kaç defa düşürdüm bişey olmadı ekranıda pahalı değil olsada ama ıphone 4 hem bozuluyor ekranıda çok pahalıya değiştiriyolar ztn ucuz telefonlar almaya değer bnce dokunmatik olarak ikisinide kullandım onun dışında digiphone dg60 kullandım tavsiyede bulunabilirim ues87@hotmail.com