Hangi Marka İphone alalım

71277140

Üye
Bende Fly-ying F003 var Yani çakma İphone 3gs Ama bu kadar süper bir telefon daha görmedim çinli tlf lar arasından tek sorunu
Mesela Bolt Browserla youtube giriyorum video yükleniyo tam acılacak telefon kendini resetliyor

İlk gördüğümde Ne kadar heyecanlandiğimi bilemezsiniz
 

xyorgunx

Üye
kullancaksan trident b ende war süperr ama hor kullanma sakın
 

addmin

Üye
çin malı almanı tavsiye etmem ama yinede alacaksan trident all
 
iphone4 (J8) MODELİNİ TAVSİYE EDEBİLİRİM
 

hakan058

Üye
Pinphone 4g al, adamlar bire bir aynısını yapmış. çakmalar içindeki en iyi kopya. Sahibinden.comda araştır. 150- 200 arası
 
ne pingphonesi ya off trident aldım 1 sene oldu sanırım. cok güzel daha yamuhu yok kamera sıkıntsı ckrsn ama olsn w-t3 alıcksn al bence
 
ifhone4 cakma birebir gibi gorunsede cok fark var bircok programi calistirmiyor... sadece java destekli programlarini calistiriyor oda hepsini degil... illa cakma alcam dersen ozaman iphone 4 al enazindan cakmalarin icinde en iyisi diyebiliriz tv destegi cift simkar ozelligi bile var ))) ( orjinalinde yok )
 
arkadaşlar bu çakma iphonelarda,iphone oyunları oyanayabilyormuyuz ?
 

ues

Üye
çin malı ıphone 3 sağlamdır düşerse kolay kolay parçalanmaz bizzat kaç defa düşürdüm bişey olmadı ekranıda pahalı değil olsada ama ıphone 4 hem bozuluyor ekranıda çok pahalıya değiştiriyolar ztn ucuz telefonlar almaya değer bnce dokunmatik olarak ikisinide kullandım onun dışında digiphone dg60 kullandım tavsiyede bulunabilirim ues87@hotmail.com