Hangi Elci Daha Başarılı?

Elci

  • g2

    Kullanılan: 3 42.9%
  • g3

    Kullanılan: 0 0.0%
  • g4

    Kullanılan: 2 28.6%
  • g5

    Kullanılan: 2 28.6%

  • Kullanılan toplam oy
    7

MaxipmaN

Üye
    Konu Sahibi
Hangi Elci Daha Başarılı?
kronik sorunları saymazsak g2 bence
 
G2de Baya Eskidi Ne Bileyim G5 Bence Kamera Filan Ne Bileyim
 

Baydırman

Moderator
kronik sorunları saymazsak g2 bence
 

Murat Alper

Moderator
bizim elçimiz daha başarılı
 
Tepkiler: MaxipmaN ve AIS

Baydırman

Moderator
Büyükelçi
 
Tepkiler: MaxipmaN, AIS ve Murat Alper

MaxipmaN

Üye
    Konu Sahibi
kimmiş o şanslı
 
Tepkiler: AIS ve Baydırman
kronik sorunları saymazsak g2 bence
bu arada bütün elçilerde kronik sorunlar var
 
Tepkiler: AIS

Baydırman

Moderator
kronik sorunları saymazsak g2 bence
 
Tepkiler: AIS

Baydırman

Moderator
kronik sorunları saymazsak g2 bence
 
Tepkiler: MaxipmaN

MaxipmaN

Üye
    Konu Sahibi
kronik sorunları saymazsak g2 bence