Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Hangi Çikolata Tercihin ????
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
my immortal
Üye
Sütlü,bitter,beyaz hiç farketmez yeterki çikolata olsun
Mustafa Furkan
Üye
Çikolata ayırmam ama sütlü tercihimdir.
Penelope
Üye
Birinci tercihim sütlü , olmadı beyaz yerim ama bitter sevmem. Bazen kahvaltılık olanları marka vermiyim reklam olmasın kaşıkla offf ne güzel de yerim.
abdulk4dir
Üye
ben beyazı ve sütlüyü çok severim ama bitterden nefret ediyom çok acı oluyoo
Mustafa Dümen
Üye
Çoğu ağzının tadını bilmiyor yaw %=)
TuRkiShCowboy
Emekli Yönetici
Konu Sahibi
Ben sütlğ çikolatayı yerim bitter den nefret ederim ...beyaz çikolata varsa hayır demem ama forever sütlü
silop_kms
Üye
sütlü iyi gider
Anıl Umut
Emekli Yönetici
Bittere bayılırım..
Mustafa Dümen
Üye
Evet Sütlü&Bitter&Beyaz iyidir
Master_Evil
Üye
beyaz iyidir
-YARINIYOK-
Üye
alpella riva çikolata rüyası tercihimdir....
Lina_TR
Üye
Canım çekti şimdi
-YARINIYOK-
Üye
lina tr çok kötüsün ne yaptın sen şimdi ya
Mustafa Dümen
Üye
Aa ne güzel oldu canınız çekti mi arkadaşlar %=)
passiv€ aggressiv€
Üye
valla ölcağimi bilsem de yine hyr demem diyemem anatomimde var (ssüüüttttlllllüüüüü)