Ben de biliyorum shield için çıktığını. Arkadaş niye "android cihazlar için yayınladı" yazıyorsun. Yazıyı görünce herkese yayınlandı sandım. Heyecanlandırıyorsun
@ANIL yapma böyle.
Kaldırmıyor diyen arkadaşlar. Kaldırmıyor değil, bu nvdianın olayı. Sadece kendi cihazı için çıkarttığı nvidia shield daha çok satsın. Anladınız mı? Yoksa Adreno 330'un açamayacağı bir şey değil. Z1C de açar G2 de açar N5 de açar Note3 de açar ama açtırmıyorlar. Uyumsuzluk başka bir olay yani. PC'de de çok olur, özellikle EA'nın oyunlarında ati kartlar sorun çıkarır. Halbuki kart güçlüdür ama nvidia için ayarlamış adamlar.
XDA adamın biri sormuş, millet uğraşmış, nexus 5'i shield gibi göstermeye çalışmışlar. Olmamış.
Boşuna kasmayın.Ortada bizim için oyun olmadığı halde, konu neredeyse 4k hit almış, olsaydı... Ne half layfmış be =P