aqa11
Üye
Hafıza Kartı Okumama Problemi <Acil>
Arkadaşlar geçen gün telefondan hafıza kartını çıkartmam gerekti ve iğneyle çıkarttım ama iğne ilk deneyişimde kart ile yuvanın arasına girdi. İkinci denemede çıkarttım (hiç zorlamadım) işi hallettikten sonra telefona taktım ama bir sorun var telefonu sallayınca, yana yatırınca, veya durup dururken E:hafıza kartını çıkart seçeneğinin seçmeden çıkartmak güvenli değil diyor. müzik dinliyorum tak! uygulamalar kapatılıyor diyor ama daha saniye geçmeden bip sesi geliyor ve hafıza kartını görüyor! Lütfen yardım edin? Ne yapmalıyım? Makineye mi zarar verdim? Şimdiden teşekkürler...

