Günün Resimi;
kafamiza catindan sizan su hic bir zaman bizi islatamiycakti.
hic bir zaman usumuycektik, sevgi birkere herseye ragmen yuregimizi isitmaya yetiyordu.
seviyorduk birbirimizi, hayati, herseyi. zorluklar;
zorluklar, bizi yildiramamisti onemli de deillerdi zaten, cunku biz bizeydik...
belki kapimiz calinmiyordu ,belki herkez gibi guzel elbiselerimiz yoktu ,belkide guzel yiyecekler yiyemiyorduk
ama mutluyduk insan oglunun hakketigi sekilde yasiyorduk sevgiyi ve saygiyi buda herseye bedeldi.
arkadaslar; sevelim, sevilelim. sayalim saygin olalim hepinize guzel temennilerle
bugünkü bu resim herkes icin ozellikde bir aile formu olan maxi cep emekcilerine gelsin.
ilkan (UNICORNDREAMS) sevgi ve saygilarla...