Günün Fotoğrafı

Sponsorlu Bağlantılar

Salih Baba™

Salih Baba™

Üye
 


3rhan336

3rhan336

Üye
bütün fotolar çok anlamlı teşekkürler
 
Utku

Utku

Üye
aynen
 
_dumanist_

_dumanist_

Üye
    Konu Sahibi
İt..
İt işte, ne denir ki başka?!

Köpekleri çok severim ve onlara it demeye bayılıyorumm (:

 
resmigenc

resmigenc

Üye
güzel bi paylaşımdı teşekkürler...
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Formdan düşmüşsün Cansu.. :)
 
_dumanist_

_dumanist_

Üye
    Konu Sahibi
Neden Mustafa, it sevemezmiyim :)
 
-YARINIYOK-

-YARINIYOK-

Üye

:ağlarım:
 
_dumanist_

_dumanist_

Üye
    Konu Sahibi
Rüzgarla oynamak bizim işimizdi..
Kanat çırptık biz de, hiç durmadan.
 
franklinda

franklinda

Üye


güzel değilmi.
 

SeRKaNCa16

Üye
Korktum
 
UNICORNDREAMS

UNICORNDREAMS

Üye



bilmiyordum,

bilmiyordum ki dunyaya geldigimde bana anlatilan kadar hayatin zor olcagini
bilmiyordum ki yaptigim herseyin aslinda benim savasim oldugunu
bilmiyordum kibu hayat sahnesinde basarili olmak icin iyi bir rol oynanmasi gerektigini
ben bilmiyordum bilemiyordum

annem demisti bana ilk sen bitanesin sen ben canimsin kanimsin babam oksamistim benim kafami oglum sahimsin
hayat sahnesinde benim gibi olan kac cocuk vardi kim bilir ? bilmiyordum simdi 22 yasindayim artil biliyorum hayatlarin sahte kimliklerin anlamsiz sevgilerin sahipsiz anlayissizliklarin kol gezdigi yerdeyim

basrol oyuncusumu iste iste o benim

umarim hosunuza gider arkadaslar bu resime baktigimda bana bunlari hissetirdi tum umutsuzluguyla

--------------- Ekleme ---------------

iste budur gunun fotografi avusturya viyana`dan
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Harika..
 
UNICORNDREAMS

UNICORNDREAMS

Üye




Günün Resimi;

kafamiza catindan sizan su hic bir zaman bizi islatamiycakti.
hic bir zaman usumuycektik, sevgi birkere herseye ragmen yuregimizi isitmaya yetiyordu.
seviyorduk birbirimizi, hayati, herseyi. zorluklar;
zorluklar, bizi yildiramamisti onemli de deillerdi zaten, cunku biz bizeydik...

belki kapimiz calinmiyordu ,belki herkez gibi guzel elbiselerimiz yoktu ,belkide guzel yiyecekler yiyemiyorduk
ama mutluyduk insan oglunun hakketigi sekilde yasiyorduk sevgiyi ve saygiyi buda herseye bedeldi.

arkadaslar; sevelim, sevilelim. sayalim saygin olalim hepinize guzel temennilerle
bugünkü bu resim herkes icin ozellikde bir aile formu olan maxi cep emekcilerine gelsin.

ilkan (UNICORNDREAMS) sevgi ve saygilarla...
 
Mustafa Furkan

Mustafa Furkan

Üye
Güzel fotolar İlkan..
Teşekkürler..
 
|SonDamLa|

|SonDamLa|

Üye
tşkelr ne kadar da mutlular..
 
UNICORNDREAMS

UNICORNDREAMS

Üye
Güzel fotolar İlkan..
Teşekkürler..

ben tessekur ederim :)

--------------- Ekleme ---------------

tşkelr ne kadar da mutlular..

ben tessekur ederim

--------------- Ekleme ---------------



Iste "O"an;

sonunda cigerlerimde hissediyordum ozgurlugu,ozgur dusunceyi;
artik hic birseyden korkmuyorum, O nuda biliyorum ne yaptigimi, nicin yaptigimi. sorgulamiyorumda
ama yapmak icin degil olmasi gerektigi icin yapiorum.Zaten sinirlarin sinirsizliklara donustugu yer benim ruhum beynim deilmi...sinirlar komik seyler degilmi sinirlari yaratan bizleriz kaldirma arzusu ile tutusan da bizleriz ama bildigim birsey var gordugum birsey hissetigim birsey bu ne diye sorcak olursanir aklimiza kim sinir koyabilir dusuncelerimizi kim durdurabilir... Istersem hersey benim dir.

arkadaslar yeterki isteyin ve sizin olsun ...

sevgilerle ilkan.
 

cihan25

Üye
manyak resimler len ;)
 


Üst Alt