güncelleme hakkında c6-01

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
güncelleme hakkında c6-01
telefonumu yeni aldım v24 yüklü geldi v25 yüklemeli miyim yükleyenlerin cok sıkıntı çektiklerini okuyorum ? Peki telefon üzerinden güncellesem olur mu?
 

qsaw

Üye
telefon üzerinden güncellemek pek önerilmiyor fakat 1mb lık bir şey içinde yazılım yeniden yüklenmez yakında belle çıkacak zaten ben yükledim her hangi bir sorun yok.Hatta aksine sorunlar düzeltilmiş ama zaten belle gelecek inş. 1 hafta içinde sana kalmış belle yi yükleyeceksen pek gerrek yok gibi geliyor ama sadece 1 mb 2dk ye günceller telden

----------Eklendi @ 00:38:25 ---------- Yazıldı @ 00:37:14 ----------

tel inş. c6-01 dir çünkü c5 03 de s^3 olduğunu sanmıyorum
 
bence guncellemelisin qt hatalari duzeltilmis.evet tel.den de guncellesen de olur.
 

belle 1 hafta içinde gelecekmi
 
    Konu Sahibi
teşekkürler fikirleriniz için telefon baya hızlı en iyisi bekleyeyim biraz
 
nerden biliyo millet 18inde geliceğini onu anlamıyom bn yha
 
24 sürumu sorunlu 25 hatalar giderilmiş cok kullanıslı
 
    Konu Sahibi
yaptım sonunda güncellemeyi ovi süit hata verdi devamlı, cepten güncelledim,7370 yaptım sonrada yazılım güncellemesi tamamdır evet güzel oldu.
 
olm gidin belleli c7 nin oldugu videoyu izleyin anlarsiniz
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...