GTA Vice City Rage Yakında

Sponsorlu Bağlantılar

MEGASTRY

MEGASTRY

Üye
    Konu Sahibi
GTA Vice City Rage Yakında
[video=youtube;EFL2a3Kfx44]http://www.youtube.com/watch?v=EFL2a3Kfx44[/video]

GTA Vice City Rage Yakında Androidede Gelicek !
Sitesi :
 


djdeycan

djdeycan

Üye
merakla bekliyorum lütfeen paylaaş :)
 
klongs

klongs

Üye
mod gibi bir şeymi olacak nasıl olacak anlamadım
 
MEGASTRY

MEGASTRY

Üye
    Konu Sahibi
mod gibi bir şeymi olacak nasıl olacak anlamadım

adam sehir aynı ama adamın kosması gorunus dusmeler kalkmalar ıv deki dir
grafikler ıv deki adam hd
arabalarda degisicek parlıyacak ps3 ıv gibi olcak
ama oyun gta 3 mod deil
ayrı bir oyun seklinde olcak
 

oqlahoma

Üye
çok merak ettim ama ideos x5 kaldirmaz çünkü diğerini kasarak oynatirsa bunu açmaz belki yada çok kötü kasar
 
tuzluca76

tuzluca76

Üye
Kardeşim milleti niye dolandiryorsun :D rage modu gta 4 un gerçekçilik modu isim bile çalıntı :D gta 3 teki karakterin gta 4 e portlanmis yamasinin videosunufa koymuş göz boyuyorsun verdiğin link açılmıyor bile
 
americanboy

americanboy

Üye
rage gerçekçilik modu değil oyun motorudur gta 4 ün bu motor 100 milyon dolara mal olmuştur rockstar games e bilmeden ahkam kesmeyelim
 
tuzluca76

tuzluca76

Üye
Bahsettiğim Şey Şu Kardeş : Bilemedn Konuşmayalım ;)
 
MEGASTRY

MEGASTRY

Üye
    Konu Sahibi
Yeni Videolar Koyucağım Bide Gta 4 çekirdekli android cep telefonları icin yeni bir oyun hazırlıyor
 
forza5454

forza5454

Üye
En son gta sa icinde rage uyarlamasi yapiliyordu bir senedir hala yapiliyor :D Artik bu uyarlamalara sadece gulup geciyorum. Bence kimse bunu beklemesin ancak nomal gta 3 androide araba eklenebiliyor. Sahsen ben honda s2000 ile land rover ekledim. Tabi her onune geleni kabul etmiyor. Istek olursa forumda anlatim konusu acabilirim.
 
tuzluca76

tuzluca76

Üye
Bu normal gta 3 için yapılıyormuş yani pc deki için, telefondakine portlanirda bizim telefonlar için zor galaxy s 2 falan .
 
WebStyle

WebStyle

Üye
Bir de söz Max Payne oyunuda gelecek diyorlar. Ya zamanla çıkartacaklar ya da sadece bir söylenti idi..
 
tuzluca76

tuzluca76

Üye
Webstyle max payne söylenti değil rockstar in açıklaması. Yani ileride kesin olarak çıkacak
 

akuma25

Üye
ben daha önce htc hd2 leo ya yükledim çok fena kasıyor oyun güzel ama
 
MEGASTRY

MEGASTRY

Üye
    Konu Sahibi
En son gta sa icinde rage uyarlamasi yapiliyordu bir senedir hala yapiliyor :D Artik bu uyarlamalara sadece gulup geciyorum. Bence kimse bunu beklemesin ancak nomal gta 3 androide araba eklenebiliyor. Sahsen ben honda s2000 ile land rover ekledim. Tabi her onune geleni kabul etmiyor. Istek olursa forumda anlatim konusu acabilirim.

kardes istersen ortak acalım arabaları yavas yavas istege gore paylasırız ?
 
MEGASTRY

MEGASTRY

Üye
    Konu Sahibi
basketball shot 1.6 oldu
 
de_la_vega_66

de_la_vega_66

Üye
bu ne yaa konudaki yorumlar gta için ama konuda basketball shoot var.. yeni konu açmak yerine eskisini mi düzenledin? :D
 
MEGASTRY

MEGASTRY

Üye
    Konu Sahibi
bu ne yaa konudaki yorumlar gta için ama konuda basketball shoot var.. yeni konu açmak yerine eskisini mi düzenledin? :D

evet konu kapanmadıgı ıcın eskısını duzenledım hemde hiti 2000 den baslıyor torpıllı gıbı oldu :D
 
MEGASTRY

MEGASTRY

Üye
    Konu Sahibi
 
MEGASTRY

MEGASTRY

Üye
    Konu Sahibi
++++++++
 


Üst Alt