mod gibi bir şeymi olacak nasıl olacak anlamadım
Artik bu uyarlamalara sadece gulup geciyorum. Bence kimse bunu beklemesin ancak nomal gta 3 androide araba eklenebiliyor. Sahsen ben honda s2000 ile land rover ekledim. Tabi her onune geleni kabul etmiyor. Istek olursa forumda anlatim konusu acabilirim.En son gta sa icinde rage uyarlamasi yapiliyordu bir senedir hala yapiliyorArtik bu uyarlamalara sadece gulup geciyorum. Bence kimse bunu beklemesin ancak nomal gta 3 androide araba eklenebiliyor. Sahsen ben honda s2000 ile land rover ekledim. Tabi her onune geleni kabul etmiyor. Istek olursa forumda anlatim konusu acabilirim.
bu ne yaa konudaki yorumlar gta için ama konuda basketball shoot var.. yeni konu açmak yerine eskisini mi düzenledin?![]()

