beyazkaplan77
Üye
Gta Vice City Açılmama Sorunu
Arkadaşlar merhaba.Ben telefonuma Gta Vice City yükledim.Rahatça oynuyordum.Fakat bi ara oyun takıldı ve telefon reset attı.Bende normaldir diye birşey yapmadım.Ama telefon açıldıktan sonra oyuna girmeye çalıştıımda oyunun introsundan sonra beyaz ekran verip oyundan atıyor.Yardım edin lütfen.
Not:Telefon I8150
Not:Telefon I8150

