Oyun Gta Vice City Açılmama Sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

beyazkaplan77

Üye
    Konu Sahibi
Gta Vice City Açılmama Sorunu
Arkadaşlar merhaba.Ben telefonuma Gta Vice City yükledim.Rahatça oynuyordum.Fakat bi ara oyun takıldı ve telefon reset attı.Bende normaldir diye birşey yapmadım.Ama telefon açıldıktan sonra oyuna girmeye çalıştıımda oyunun introsundan sonra beyaz ekran verip oyundan atıyor.Yardım edin lütfen.

Not:Telefon I8150
 


abdullahpolat

abdullahpolat

Üye
Muhtemelen telefonda cok fazla uygulama calistigi icin tel kaldiramayip kendine reset atmistir. Aynisi benimde basima geldi. Telefonum Ace plus. Oyundan ciktigim zaman ekranda hicbir kisayol gozukmuyor. Sadece ekran kagidi var ve mecburen reset atiyorsun.Tavsiyem teli rootla. cpu master programiyla teli hizlandir,chainfire 3d ile oyuna entegre ederek ekran kaliteni dusur. Oyle oyna derim ben. Ya da roota bulasmayacagim dersen daha iyi bi tel al
 
Who_knoxer

Who_knoxer

Üye
ben bir arkadaşîma yükledim, telefon aşırı derece kastı.bence telefon guncellemesi yap veya gta a hiç bulaşma

wonder de çalışacak oyun değil boşuna denem teledfon guncellemesi yaparsan ancak çalışır.
 
Yönetici tarafından düzenlendi:
byAndroid

byAndroid

Üye
Calisir sorunsuz ama kascagini dusunuyorum
 
Who_knoxer

Who_knoxer

Üye
bu konu aynı kişi tarafından 2 kez açılmıştır.
@ANIL, @Buğra, @Dogus Pertez , @EroL , @Joker, @Kurtuluş40, @Nextman ,
buyrun buda diğer konu gereğinin yapılmasını arz ederim.
Gta Vice City Açılmama Sorunu - MaxiCep
 

beyazkaplan77

Üye
    Konu Sahibi
Peki hepinizin yardımı için teşekkür ederim.
 
Who_knoxer

Who_knoxer

Üye
:rica:
 


Üst Alt