GTA IV için bu sistem yeterli mi ?

Sponsorlu Bağlantılar

fatihcan85

Üye
    Konu Sahibi
GTA IV için bu sistem yeterli mi ?
Merhaba arkadaşlar benım arkadasımın sıstemı gta 4 ü kaldırırmı diye merak ediyorum ve size sormayı düşündüm.Arkadaşımın Pc Özellikleri :
AMD Athlon 7750 Dual Core

1984 MB Ram

NVDİA Gforce 6150 ve 256 MB Ekran Kartı ve Windows xp Kullanıcısı


Arkadaşımın Pc Özellikleri Bu Şekilde GTA IV ü en düşük ayarlarda bile oynamaya razıyız yeterki kaldırsın.Yorumlarınız benim için çok değerli şimdiden herkeze teşekkürler..
 


Mad EagLe

Mad EagLe

Üye
malesef
 
Mufche

Mufche

Üye
o ekran kartıyla imkansız :hmmm
 

fatihcan85

Üye
    Konu Sahibi
arkadaslar ne kaldırır peki güncel oyunlardan ?
 
Kayahan14

Kayahan14

Üye
aynen benim pc yi anlatıyo sanki :)
 

fatihcan85

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar hangi fps oyununu açar bu sistem peki ?
 
WaLLcoT

WaLLcoT

Üye
Left 4 death 2 rahatlıkla oynarsın
 

fatihcan85

Üye
    Konu Sahibi
fps tarzı başka ne önerebilirsin ? arkadaşım hitman hastası ve hitman absolotion u cok ıstıyo ama malesef baska fps ne onerebılırsınız
 
nalcam22

nalcam22

Üye
halflife serisi bi başladınmı bidaha bırakamssın
 

fatihcan85

Üye
    Konu Sahibi
Bu oyunlar olmazki fps lazım malesef :(<
 

jeyms31

Üye
counter oyna iyidir
 

Benzer Konular

ByEmre221
Cevap
16
Görüntüleme
1K
ByEmre221
Cevap
9
Görüntüleme
2K
>xGhostx<
Cevap
9
Görüntüleme
5K
alonsof1


Üst Alt