Gt-s 8500 dahili hafıza problemi (yardım)

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
baby_face_

baby_face_

Üye
    Konu Sahibi
Gt-s 8500 dahili hafıza problemi (yardım)
arkadaşlar daha bugün cihazı kiese bağladığımda fark ettim, tel hafızasını hiç kullanmama rağmen dolu görünüyor bu arada yazılımım kieste en son yayınlanan 1.2 güncellemesi yani hiç elle yükleme yapmadım, sadece sekiz dokuz tane not taslaklardada üç dört tane msj saklıyorum 0yani dolu gösteriyor 1byt yer bile yok. bide iki gündür widgetlerimi göremiyorum silemiyorum ekrana attığımda üst kısma kaçıyor ve az bir bölümü görünüyor widget alanındada resim falan yada ikonlar görünmüyor (bikaçtane hariç) bilgisi olan veya yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa yardımlarını bekliyorum.
 


ceycey111

ceycey111

Üye
uygulamaları telefon hafızasına yuklemiş olabilirsin
 
Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
ceyhun kardeşimin dediği gibi uygulamarın tel hafızasına yüklü gibi
 
baby_face_

baby_face_

Üye
    Konu Sahibi
ceyhun kardeşimin dediği gibi uygulamarın tel hafızasına yüklü gibi
malesef arkadaşlar kontrol ettim, telde bişey yok herşey kartta, sanırım yazılımla alakalı son güncellemeyi yüklediğimden beri telefon sürekli resetleniyor ondan diye tahmin ediyorum. teşekküer ederim.
 
Skaptan

Skaptan

Emekli Yönetici
malesef arkadaşlar kontrol ettim, telde bişey yok herşey kartta, sanırım yazılımla alakalı son güncellemeyi yüklediğimden beri telefon sürekli resetleniyor ondan diye tahmin ediyorum. teşekküer ederim.


ml ile bir kere daha at düzelir
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt