baby_face_
Üye
Gt-s 8500 dahili hafıza problemi (yardım)
arkadaşlar daha bugün cihazı kiese bağladığımda fark ettim, tel hafızasını hiç kullanmama rağmen dolu görünüyor bu arada yazılımım kieste en son yayınlanan 1.2 güncellemesi yani hiç elle yükleme yapmadım, sadece sekiz dokuz tane not taslaklardada üç dört tane msj saklıyorum 0yani dolu gösteriyor 1byt yer bile yok. bide iki gündür widgetlerimi göremiyorum silemiyorum ekrana attığımda üst kısma kaçıyor ve az bir bölümü görünüyor widget alanındada resim falan yada ikonlar görünmüyor (bikaçtane hariç) bilgisi olan veya yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa yardımlarını bekliyorum.
