papicat
Üye
GT-B3410 Şebeke Sorunu Yardım..!
Arkadaşlar bugün sinirden dolayı telefonumu yere attım daha sonra açtığımda şebeke sorunu olduğunu gördüm tamircilere gösterdim sorunun yazılımdan olabileceğini söylediler.Fakat yazılımlı ellerinde olmadığı için yapamadılar..
PC studio üzerinden güncellemek istedim fakat Tlfon için güncelleme yapılamayacağı uyarısını verdi.
İnternette araştırma yaptım fakat bi bilgiye ulaşamadım..Kendim telefona yazılım nasıl yüklerim Dosyalar Programlar vs. nerden bulabilirim ve nasıl yapabilirim..
Yardım edenlere şimdiden teşekkür ederim.
PC studio üzerinden güncellemek istedim fakat Tlfon için güncelleme yapılamayacağı uyarısını verdi.
İnternette araştırma yaptım fakat bi bilgiye ulaşamadım..Kendim telefona yazılım nasıl yüklerim Dosyalar Programlar vs. nerden bulabilirim ve nasıl yapabilirim..
Yardım edenlere şimdiden teşekkür ederim.
