Gs tebrik niye edicekmişim bala mala şampiyon oldular.şampiyonluk fenerindi . o olmasa bile bjk nin hakkıydı ama asla gs nin değildi... Haekemleriniz sağolsun.
90+3 - 90+4 - 90+5 - 90+6




Gs tebrik niye edicekmişim bala mala şampiyon oldular.şampiyonluk fenerindi . o olmasa bile bjk nin hakkıydı ama asla gs nin değildi... Haekemleriniz sağolsun.
90+3 - 90+4 - 90+5 - 90+6
asla böyle düşünme kendini kandırırsın kendi rıskını kendi kazandı helal olsun acıdım diyer takımlaraGs tebrik niye edicekmişim bala mala şampiyon oldular.şampiyonluk fenerindi . o olmasa bile bjk nin hakkıydı ama asla gs nin değildi... Haekemleriniz sağolsun.
90+3 - 90+4 - 90+5 - 90+6
tebrik etmeyenleride saygısızlıklarından dolayı biz tebrik ederiz ne yapalım
sen böyle herkesi tebvrik edersen oo işimiz var
Sen de böyle yenilgiyi kabullenemezsen işimiz var. Kabul et artık her şeye rağmen ŞAMPİYON GALATASARAY...

