Gsyi Tebrikler Buraya

Sponsorlu Bağlantılar

SİZ DE TEBRİK EDİN

  • TEBRİKLER

    Kullanılan: 43 87.8%
  • TEBRİK ETMİYCEM

    Kullanılan: 6 12.2%

  • Kullanılan toplam oy
    49
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
kurt bey

kurt bey

Üye
İŞTE BU KADAR ŞAMPİYONUZ ŞAMPİYON.:yuru
 


Ozan

Ozan

Admin


Tebrik ederim
 
ChavRash

ChavRash

Emekli Yönetici
Paramız yokken bunları yapabiliyorsak, paramızın hiç olmamasını istiyorum. :ehe

Tebrikler Galatasaray'ım. :)
 
DiaBLoS

DiaBLoS

Admin
Şampiyon olan Galatasaray'ı ve Taraftarlarını tebrik ediyorum.
 
Kuzen

Kuzen

Üye


:bira::dance:

--------------- Ekleme ---------------



:coold:
 
funny_fb_cengiz

funny_fb_cengiz

Üye
Gs tebrik niye edicekmişim bala mala şampiyon oldular.şampiyonluk fenerindi . o olmasa bile bjk nin hakkıydı ama asla gs nin değildi... Haekemleriniz sağolsun.
90+3 - 90+4 - 90+5 - 90+6
 
Hellboy®

Hellboy®

Üye
Sampiyonluk kutlamalarından yenı geldım
Resmen Cıldırdı Edirne En Büyük GALATASARAY
 
teomaxi

teomaxi

Üye
aslan affetmezdi zaten kendine yakışır olanı yaptın ve düşünüyorum bir gsli olarak 25 yıl türkiye kupasını alamamak nasıl bir duygu diye ama düşünmek bile kötü

--------------- Ekleme ---------------

Gs tebrik niye edicekmişim bala mala şampiyon oldular.şampiyonluk fenerindi . o olmasa bile bjk nin hakkıydı ama asla gs nin değildi... Haekemleriniz sağolsun.
90+3 - 90+4 - 90+5 - 90+6
asla böyle düşünme kendini kandırırsın kendi rıskını kendi kazandı helal olsun acıdım diyer takımlara
 
technonur

technonur

Üye
tebrik etmeyenleride saygısızlıklarından dolayı biz tebrik ederiz ne yapalım
 
CK1991

CK1991

Üye
TEBRİK ETMİYCEM 5
yazık yaw :D:D
 
FerreT

FerreT

Üye
Lig kupasını alan G.saray taraftar ve camiasını tebrik ederim..şampiyonlar liginde iki takımada başarılar dilerim..umarım 2 takımda ön elemeleri geçer de..salı çarşamba futbol zevkimiz olur
 
askbesk

askbesk

Üye
BİR GS Lİ OLARAK TEBRİK EDENLERE TEŞEKKÜR EDİYORUM ETMEYENLERE BİŞE DEMİYORUM
ŞAMPİYON GaLaTaSaRaY
 
ukalgs

ukalgs

Üye
özellikle fenerlilerden bekliyoruz bu tebrikleri:coold:
 
kurt bey

kurt bey

Üye
Şampiyolar ligine averajla katılmayı başaran fenerbahçeyide biz tebrik edelim bari :D
 
arslansem

arslansem

Üye
Ya hakikaten 2.lik beşiktaşın hakkıydı sağlık olsun :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt