gri avkon 2 edit anil41kocaeli

Sponsorlu Bağlantılar

Anil-D

Anil-D

Üye
    Konu Sahibi
gri avkon 2 edit anil41kocaeli
 

Ekli dosyalar

  • Beğen
Tepkiler: RetaXter, yaren_dede, MaxipmaN ve 1 kişi daha


ANIL

ANIL

Admin
Teşekkürler :oke:
 
asigsasi

asigsasi

Üye
teşekkürler :)
 
KinG Tornado

KinG Tornado

Üye
:tşk:
 

MaxipmaN

Üye
batarya programının adı ne skin galiba?:tşk: avkon için
 
yaren_dede

yaren_dede

Üye
eline sağlık anıl
 
Anil-D

Anil-D

Üye
    Konu Sahibi
rica ederim
 
Pringles

Pringles

Üye
Skin olarak ;
 
Anil-D

Anil-D

Üye
    Konu Sahibi
bu kullandıgım skin buyrun
 

MaxipmaN

Üye
batarya kuçuldu de yuzde yukarı çıkmadı ne bozuk bi telefonum var ya başka skin bakayım
 

tolgatavli

Üye
Teşekkürler
 
Anil-D

Anil-D

Üye
    Konu Sahibi
rica ederim
 
Pringles

Pringles

Üye
Hayır abi bataryanın yukarıda çıkmasını istiyorsan ;

1- http://www.maxicep.com/symbian-3-wi...atery-widget-edit-by-leminhhai111-765535.html

Yaren dedenin konusunu yapman gerek içindeki modlar sayesinde batarya göstergesi yukarıda çıkıyor

Kurulum için buraya yazdıklarımı yap ;

Kurulum;
Konudaki gerekli programları kur :oke:

1-'' '' Dosyasını indir ve gerekli yerlere at
2- Şeffaf istiyorsan ''Clock weather.rar. dosyasını gerekli yerlere attıktan sonra '' '' indir gerekli yerlere at.
3- Telefonu aç kapa tamamdır

Not; Ev ekranların gidecektir, Tekrardan yapman gerek

Ev ekranına widgetler gelecektir. Hoşuna giderse kalsın gitmezse hepsini kaldırıp

Sadece Bataryayı kullanabilirsin :oke:
 

MaxipmaN

Üye
telefon haklı çıktı pc ye geçince bakayım kurmak istememiştim daha once
 

Emre

Üye
Eline Sağlık Teşekkürler ;)
 

penah0

Üye
abi bende batarya işareti deyişmiyo avkon ile neden acaba,
cihazım 808 fp2 custom belle
 

Benzer Konular

Cevap
8
Görüntüleme
291
Silinen Üye 2625978
by berk
Cevap
8
Görüntüleme
691
Silinen Üye 2625978
DarkredBlue61
Cevap
12
Görüntüleme
415
DarkredBlue61


Üst Alt