adamsın kardeşim. 5.3.6da olduğu gibi bunda da sıkıntısız oldu. emeğine sağlık. yalnız şöyle bi sorun var konuyla biraz uzak ama afterlight uygulaması var bildiğin lisans kontrolü yapan. o uygulama lisansı da kapatılıyo bunun sayesinde ama uygulama kendinde mi yoksa uygulamaya ek bi şey mi koymuşlar lisansı crackleyeme önlem olarak çözemedim bi çözümü var mı baksan ?