Sadece installer olanı kurup yuklesek modlanmış olurmu
Patch olanı nın üzerine kurulduğunu okudum installer apk sının
Lolipop ta hata verdi
Yeniden başlatınca sürekli durduruldu hatası başladı fabrika ayarlarına bile dönemedim mecbur yazılım yükledim
Sürüm aynı ben sadece installer apk sını yükledim yeterli değilmi
