şu telefonu almayı düşünüyorum bana bir yardımınız olabilir mi bu konuda orta derecede anlarım bu işlerden ama android kafamı kurcalıyor bu telefonu ilk sürümüne getirebilirmiyim sağlıklı bir hale yani?
Linkleri görüntülemek için kayıt olmalısınız
adamın da bana attığı mesaj
"
bende başkasından almıştım telefonu.
başka tel üzerine kayıt yapmışlar.
tüm hatlara açık şebeke var.
yanlış yazılım atıldığı için sorunları vardır.
ilk açılışta google hesabıyla oturum açılması gerekiyor.
3G ile zar zor açabilmiştim. düzelir diye tekrardan reset atmıştım yine açılış ekranında kaldı bende uğraşmadım.
iyi günler
"