Tr_SERGEN
Üye
google kendi işletim sistemini yaymak için her hileyi yapıyor.yani kendine mecbur edebilmek için yapıyor bunları. İster çıkarsın ister çıkarmasın ben symbianı çok seviyorum,bitene kadar devammmmmmmm
helal arkandayım her geçen gün googleye olan nefretim artıyor
