Google, bir devri (symbian) kapatıyor!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Tr_SERGEN

Tr_SERGEN

Üye
google kendi işletim sistemini yaymak için her hileyi yapıyor.yani kendine mecbur edebilmek için yapıyor bunları. İster çıkarsın ister çıkarmasın ben symbianı çok seviyorum,bitene kadar devammmmmmmm

helal arkandayım her geçen gün googleye olan nefretim artıyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt