MeeGo ya tam zamanında geçmişim diyecem de bir devri kapatıyor çok ağır olmuş bu yazdıklarını adam akıllı kullanan kim var forumda cidden merak ediyorumçöplük şeyler bence temizlesinler iyi olur

artık google maps falan yok. Çalışır mı bilmiyorum ama. Destek falan gelmez.
yakında sony ile android e geçiyorum bende. Çok sıktı artık nokia. Ne yazılım ne de uygulama desteği var. Kim ne derse desin symbian öldü
anlamadığm bisey var symbıan bitince biz ne yapcz tel açılmayackmı![]()
açılacak tabi, bugunku gbi kullanacaksın. Sadece destek ve guncelleme olmayacak. Eskiden 6600, n70 gibi güncel olmayan eski sistem ve nokia desteği cıkmıs gibi olacak. Ve sonsuza kadar sorunsuz kullanabileceksin.
2016da eski işletim sistemi kervanına katlck.
